15-07-2008, 08:55 PM
Så kom det sku endelig, efter kun en mdr. sammenlagt.
Først lidt billeder.

Så lidt historie.
Endnu engang har et postselskab svigtet trods af at man betaler en pæn slat penge for at få et ur hurtigt og nemt.
Min histore starter med at jeg som så mange før byder på et ur.
Jeg vinder så uret, et super flot Breitling superocean
Så går der først en 8 hverdage med at pengende skal overføres og sådan.
Sælger sender uret fra Tyskland med et selvskab der hedder Hermes
Der går nu en uge og hverken sælger eller jeg ved hvorfor uret ikk er kommet.
Sælger kontakter Hermes som siger at de har forsøgt at levere uret et par gange men at der nu er på vej tilbage til sælger igen.
Detter undre mig meget da de hverken har lagt en seddel eller kontaktet mig på anden måde.
Der går nu en lille uge igen før sælger har uret, Hermes påstår nu at de ikke kunne levere uret fordi min adresse ikke var rigtigt, så sælger får min adresse igen og den stemmer overens med den som han første gang sendte til.
Jeg bliver nu enig med sælger om at sende uret med DHL.
Det bliver sendt lørdag og jeg står nu med uret idag kl 15, det må siges at være hurtigt
Nå men det var jo slet ikke brok det handlede om men at vise mit nye ur
Men så i advaret hvis i skal bruge Hermes .
Først lidt billeder.

Så lidt historie.
Endnu engang har et postselskab svigtet trods af at man betaler en pæn slat penge for at få et ur hurtigt og nemt.
Min histore starter med at jeg som så mange før byder på et ur.
Jeg vinder så uret, et super flot Breitling superocean
Så går der først en 8 hverdage med at pengende skal overføres og sådan.
Sælger sender uret fra Tyskland med et selvskab der hedder Hermes
Der går nu en uge og hverken sælger eller jeg ved hvorfor uret ikk er kommet.
Sælger kontakter Hermes som siger at de har forsøgt at levere uret et par gange men at der nu er på vej tilbage til sælger igen.
Detter undre mig meget da de hverken har lagt en seddel eller kontaktet mig på anden måde.
Der går nu en lille uge igen før sælger har uret, Hermes påstår nu at de ikke kunne levere uret fordi min adresse ikke var rigtigt, så sælger får min adresse igen og den stemmer overens med den som han første gang sendte til.
Jeg bliver nu enig med sælger om at sende uret med DHL.
Det bliver sendt lørdag og jeg står nu med uret idag kl 15, det må siges at være hurtigt
Nå men det var jo slet ikke brok det handlede om men at vise mit nye ur
Men så i advaret hvis i skal bruge Hermes .

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)