Georg Jensen Bank
Jeg fik et tilbud man ikke kan sige nej til, så jeg har faktisk købt mit første seriøse quartz-ur. Og så endda fra et mærke uden historie for ur-produktion!!!
Men se billederne og bedøm selv. Jeg synes, det er utrolig flot, og idéen med at selve uret kan indsættes i to forskellige lynetter med hver deres rem er ret unik, tror jeg.

For detaljens skyld skal det oplyses, at remmen til business-versionen er af kalveskin og remmen til sports-versionen er af hajskin(hud). Derudover er der en traditionel velcrorem.

Billeder: [url]"http://speed.fotoz.dk/billeder/album/s1/i18054/a1">http://speed.fotoz.dk/billeder/album/s1/i18054/a1[/url]

Mvh.
Peter
Svar
Tillykke med uret. Icon_e_biggrin

Jeg synes uret er flot. Jeg synes også det er smart det med man selv kan lave det. Dog kunne jeg ikke finde på det, kan godt lide det med mærket har en historie.
Svar
Det er et flot ur - anderledes design. Det udstråler klasse, konservativitet og fornyelse på en gang. Urkasse kvaliteten ser ud til at være god. Prisen er jeg dog ikke så begejstret for ... Icon_redface (mener at have set det til omkring 10K)
De venligste hilsner, John
Svar
Flot ur, minder lidt om Omega X-33 mht funktionerne.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Mit er nyt, og jeg ved at listeprisen er kr. 18.600,00, så det er en ordenlig slat for et ur uden mekanik og som oven i købet kommer fra en "sølvtøjsvirksomhed".
Men jeg fik som sagt et godt tilbud, og så skal man også huske på, som du siger, at uret udståler mange forskellige ting afhængig af hvilken "indpakning" man bruger til uret.
Svar
Hej

Jeg har også et helt nyt, som er tilsalg under listepris. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar
Det da et flot ur, men jeg syntes godt nok det er en smule overpris ifølge listeprisen.
Men det er da meget fedt at man kan "samle" sit eget ur efter hva humør man er i Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)