12-07-2008, 12:10 AM
Jeg har kun set den sorte i virkeligheden, men Sogge's den hvide ser bestemt også flot ud..... Tag dem begge
|
Hvilket Milgauss skal man vælge
|
|
12-07-2008, 12:10 AM
Jeg har kun set den sorte i virkeligheden, men Sogge's den hvide ser bestemt også flot ud..... Tag dem begge
12-07-2008, 12:11 AM
12-07-2008, 01:10 AM
Hej
Man kan jo også tage dem alle tre. MVH Peter
12-07-2008, 10:12 AM
Citat:Sogge, det er dog et fantastisk flot billed...... Thx Claus, - ja det er lige til en Cola-luner ik'?
12-07-2008, 10:46 AM
Sogge Skrev:Citat:Sogge, det er dog et fantastisk flot billed...... Ja, den snuppede Tom jo......
12-07-2008, 11:57 AM
Sogge Skrev:jo jo alle dim gimmicks - men du ser nu ud til at lune dig med en Gi/T til chipsen - men JA det er rigtigt flot i hvidt - og i alle fald - hvid, sort, sort/grønt repræsentere det noget lidt andet fra RolexCitat:Sogge, det er dog et fantastisk flot billed...... vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
12-07-2008, 12:24 PM
hannover_dk Skrev:du ser nu ud til at lune dig med en Gi/T til chipsen - men JA det er rigtigt flot i hvidt - og i alle fald - hvid, sort, sort/grønt repræsentere det noget lidt andet fra Rolex Spot on John - både mht. drinken og det at noget "lidt andet" fra Rolex er spændende, - mener at huske du ejer en Exp. II m. hvidt dial - det er også et eksempel på "noget lidt andet". Jeg mener f.eks. (og nu får jeg nok tæsk) at den nye Yachtmaster er superflot. Nå - det var ikke en krigserklæring - blot en ytring umiddelbart før frokost
16-07-2008, 01:24 AM
Hej
Jeg synes stadig at den almindelige sortskivede er den pæneste, og nu har jeg også prøvet den med det grønne glas på armen, markeringerne på den almindelige sortskivede sidder en lille smule længere ude på skiven, end den med grøn glas og den hvidskivede gør, og det gør at jeg synes at den almindelige sortskivede ser større ud, end de andre to. MVH Peter
16-07-2008, 07:47 AM
peter Skrev:Hej Jeg har selv en GV og en med hvid skive, der er noget over GV'en de to andre ikke har. Søren
18-07-2008, 01:11 AM
Balleby Skrev:peter Skrev:Hej Hej Ja GV har grøn glas, og det er ikke set før så det er nok derfor, men jeg holder mig stadig til min almindelige sortskivede, men måske jeg også skulle gå efter en hvid. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|