Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
peter Skrev:Hej
Jeg mener stadig at Seiko er det meste kendte urmærke Worldwide, da det også er meget kendt i feks Afrika.
MVH Peter
Jamen det er slet ikke umuligt - men det er ikke sådan man normalt måler BRANDS værdi.
Ex tror jeg at et af verdens største mærker (produktionstal) i biler og specielt lastbiler er TARA - som transporterer folk og varer i HOBETAL i Indien - men alligevel ikke er kendt som brand
Har du produktionstal for ex Omega, Rolex og Seiko i en eller anden form så kunne det måske derimod sige noget om hvad der er mest solgt - hvilket ikke siger noget om hvad der er det mest kendte Brand, men dog også er ret sjovt.
vh
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Så venter jeg på et Seiko Black Monster. Fik det til samme pris som mit Citizen NY2300 kostede. Jeg kan derfor, forhåbentlig snart, lave en direkte sammenligning af kvalitet og finish - dybt subjektivt naturligvis.
Modellen hedder helt præcist SKX779K3. Har forsøgt at finde ud af, hvor bred en urrem jeg skal sætte på. Har kunnet finde frem til 20mm i størrelse, men er der nogle her, som kan verificere det ? Umiddelbart ser den originale rem bredere ud ...
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Så venter jeg på et Seiko Black Monster. Fik det til samme pris som mit Citizen NY2300 kostede. Jeg kan derfor, forhåbentlig snart, lave en direkte sammenligning af kvalitet og finish - dybt subjektivt naturligvis.
Modellen hedder helt præcist SKX779K3. Har forsøgt at finde ud af, hvor bred en urrem jeg skal sætte på. Har kunnet finde frem til 20mm i størrelse, men er der nogle her, som kan verificere det ? Umiddelbart ser den originale rem bredere ud ...
Jeg har haft Citizen, og har stadig Black Monster. Det er med 20mm lænke/rem.....
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
20 mm ja, og fedt ur du får, har det også selv og er super glad for det, helt sikert et ud du ikk bliver skuffet over.
Det er efter min mening virkelig kvali, og når man så ser til prisen så fåes det ikk bedre.
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
En billig Seiko 5 kan også være elegant - synes jeg.
De venligste hilsner, John
•