Fynsk sensommer urtræf lørdag d. 30. august kl. 13-17
bartsimp Skrev:Jeg får under alle omsændigheder et ur med, som jeg ikke havde sidst..

Har fået et Milgauss men overvejer at bytte til et PAM93.. Så nu får vi se hvad skal med Icon_e_biggrin

MVh
Thomas

Jeg er så gammel at jeg slet ikke kan huske hvad du havde med sidst Icon_redface

Jeg har kun et eller to ure tilbage af de ure jeg havde sidst, altså når vi taler om automatiske ure.... 10 nye er det blevet til, men nu er der jo også næsten 8 uger til, så meget kan ændre sig inden da. Speedy mener jo at jeg skal sælge mine ure og købe Panerai i stedet for.......
Svar
Tukjær du kan også godt sætte mig på tilmeldt listen, troede faktisk allerede jeg var tilmeldt.
Svar
Tomcat27 Skrev:Tukjær du kan også godt sætte mig på tilmeldt listen, troede faktisk allerede jeg var tilmeldt.

Kim, du er hermed noteret..... Jeg har kun registreret dem som har sendt en mail til mig, det er nok derfor. Send evt. lige din mail adresse til mig via PB. Jeg sender nemlig adresse retur når vi kommer tættere på datoen....
Svar
Opdatering på tilmeldte.....

Bartsimp

Baun

DonWerner

Tomcat27

Disser opdateringer kommer der en del af. Denne tråd skal jo holdes aktuelt 6-7 uger endnu ellers glemmer i bare at tilmelde jer Icon_rolleyes Icon_e_wink
Svar
Citat: Tukjær Skrevet: Man jul 07, 2008 9:05 pm Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

bartsimp skrev:
Jeg får under alle omsændigheder et ur med, som jeg ikke havde sidst..

Har fået et Milgauss men overvejer at bytte til et PAM93.. Så nu får vi se hvad skal med

MVh
Thomas

Jeg er så gammel at jeg slet ikke kan huske hvad du havde med sidst

Jeg har kun et eller to ure tilbage af de ure jeg havde sidst, altså når vi taler om automatiske ure.... 10 nye er det blevet til, men nu er der jo også næsten 8 uger til, så meget kan ændre sig inden da. Speedy mener jo at jeg skal sælge mine ure og købe Panerai i stedet for.......

Sidst havde jeg følgende med:

Omega PO 45mm
Breitling Skyland SS
Tissot Seastar 60'er
Tissot V8
Omega art deco m. cal 17 ca. 1939
samt et par få gamle Schweizere

Glæder mig til at se hvad vi kan få samlet denne gang Icon_e_biggrin

Mvh
Thomas
Svar
Ja, jeg kan da godt huske PO'eren og de 2 Tissot....

Forhåbentligt bliver vi mindst 20 tilmeldte, så der burde da være en del ure at kigge på igen.....
Svar
Baun Skrev:Jeg kommer!

Når nu vi skal opdele, må du jo lige for en ordens skyld opsætte kriterier for hvad der står i den ene udstilling - altså hvad er Vintage ure - og hvad der står i den anden afdeling!
Icon_rolleyes

vh Baun

Vi SKAL ikke opdele, det kommer jo an hvem og hvor mange der kommer.
Svar
Tukjær Skrev:Ja, jeg kan da godt huske PO'eren og de 2 Tissot....

Forhåbentligt bliver vi mindst 20 tilmeldte, så der burde da være en del ure at kigge på igen.....

Jeg tror at en del lige skal have ferien overstået før de beslutter sig, det skal jeg ihvertfald.

-Og så er der jo træf hos John Hannover i aften, spændende at se hvad der kommer af ure Icon_e_surprised
Svar
Så er der 5 tilmeldte,

Baun

DonWerner

BartSimp

Tomcat27

JoePete

4 Fynboer og en enkelt jyde...... Det er jo det jeg siger.... Fynboer ER de hurtigste Icon_e_biggrin
Svar
Tukjær Skrev:
Baun Skrev:Jeg kommer!

Når nu vi skal opdele, må du jo lige for en ordens skyld opsætte kriterier for hvad der står i den ene udstilling - altså hvad er Vintage ure - og hvad der står i den anden afdeling!
Icon_rolleyes

vh Baun

Vi SKAL ikke opdele, det kommer jo an hvem og hvor mange der kommer.

Jammen det er da sjovt at opdele...

Et bord med før 1950
Et med 1950 - 1960
et med 70're
og et for næsten nye ure Icon_razz

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)