Wenger Minathor Watchmaker's Swiss Army Knife...
#1
Har lige bestilt den...
En Swiss ArmyKnife med Bergeon urmager værktøj...(140 $ leveret)

se den her:
[url]"http://www.ofrei.com/page412.html">http://www.ofrei.com/page412.html[/url]

Glæder mig til få den i hænderne...

Er der nogen/nogle, som kender den???

MVH

SK
/SK
Svar
#2
Har længe kendt den. Ser den mere som en novelty end værktøj.
Dog er den ret smart hvis man er ude et sted, hvor man måske har været på vintage jagt, og skal tjekke standen af ens erhvervelser. Så er alt værktøjet samlet i en lille enhed, i stedet for noget løst værktøj man tager med!

Men ligemeget hvad, så er det en rimelig cool WIS gadget!
Svar
#3
Hej Sub

Den er bare supergod, har en selv, tager den altid med på ferie, den kan klare mange små problemer, som afkortning af lænker og lignende. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
#4
Er det ikke noget at begynde at forhandle i butikken Peter?


Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
#5
lyder godt!!!
Glæder mig mere og mere!!!

MVH

SK
/SK
Svar
#6
Elbæk Skrev:Er det ikke noget at begynde at forhandle i butikken Peter?


Mvh.

Jakob
Jo faktisk Peter - sådan en ur kniv - og måske i det hele taget lidt amatør ur hobby ting - som du også kunne sende rundt - så man ikke skal til Tyskland på internettet for at købe en lup - remskifte værktøj, bagkasse åbnere af div slags, poler middel til glas - osv. Seriøst ment - det kunne da være værd - du skal jo ikke have et gigant lager - og har vel leverandører af den slags- - tja tænk over det
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#7
Hej John

Jeg skal tænke på det, men det er bare det at vi tidligere handlede med Wenger lommeknive, og i sin tid købte to der var beregnet til ure, og den ene har min far og den anden har jeg, da de var umulige at sælge, hvilket vi også regnede med, og derfor kun købte to hjem, en til os hver. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)