PAM 233 MUMS!
Ja stort tillykke med det. Jeg kender ikke, så meget til Panerai, men vil til at sætte mig lidt ind i mærket. Det er jo vildt fede ure Icon_e_biggrin
Svar
Nej nu skal det snart stoppe med de mumse dejlige P´er.....

Føj det er nice, jeg bliver snart nødt til at gå tigger gang til banken, kan selt ikke overskue de ure jeg skal have....Øv det er hårdt at være fattig
Svar
Hej

Det er ikke nødvendigt at gå tiggergang til banken, men bare at købe de ure man har råd til, Seiko, Certina, Tissot, og lignende laver mange fede ure til meget små penge, og så kan man når man engang for en større løn købe noget high end, jeg er selv vild med Seiko, selvom jeg har flere Rolex, Omega og et enkelt Panerai.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Det er ikke nødvendigt at gå tiggergang til banken, men bare at købe de ure man har råd til, Seiko, Certina, Tissot, og lignende laver mange fede ure til meget små penge, og så kan man når man engang for en større løn købe noget high end, jeg er selv vild med Seiko, selvom jeg har flere Rolex, Omega og et enkelt Panerai.

MVH Peter

ENIG...
Tingene har også ændret sig for mig... Tidligere havde jeg en drøm om at have en STOR ursamling, men min interesse er så gået i retning af de dyrere ure, og da træerne ikke vokser ind i himlen, er min "samling" nu kun TO ure... Men FEDE ure! Det er simpelt hen et spørgsmål om økonomi!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)