24-06-2008, 03:35 PM
Jeg kan mærke i maven at jeg så småt er ved og lægge an til det næste urkøb, nu hvor jeg efterhånden er kommet lidt ovenpå igen efter det sidste store indkøb (Seawolf'en som jeg købte af Seamus). Lur mig om det ikke bliver en Oris TT1 jeg ender op med. Da jeg så den første gang, fangede den mig ikke, men den er i den grad begyndt og gro på mig og jeg føler mig rimelig overbevist om at det bliver mit næste ur.
Nu er spørgsmålet så bare, skal det være stainless steel modellen eller titanium. Mit dilemma er at jeg synes titanium modellen er den flotteste. Er vild med den sort/røde lynette. Er til gengæld ikke spor vild med titanium. Foretrækker stål da det er mere hårdfør og tungere. Er også i tvivl om det skal være 300m eller 1000m udgaven. Er der nogen forskel på de to udover hvor mange meter de er testet til? Har også haft kig på "Carlos Coste" udgaven, er den i stål eller titanium?
Nu er spørgsmålet så bare, skal det være stainless steel modellen eller titanium. Mit dilemma er at jeg synes titanium modellen er den flotteste. Er vild med den sort/røde lynette. Er til gengæld ikke spor vild med titanium. Foretrækker stål da det er mere hårdfør og tungere. Er også i tvivl om det skal være 300m eller 1000m udgaven. Er der nogen forskel på de to udover hvor mange meter de er testet til? Har også haft kig på "Carlos Coste" udgaven, er den i stål eller titanium?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)