Forretninger i Barcelona
#1
Forretninger i Barcelona

Hej drenge og piger. Jeg skal til Barcelona senere på året og der må være nogle gode urbutikker dernede. Kigger lidt efter en gammel Rolex 16750 og det kunne være fedt hvis der er en forretning med en masse vintage lækkerier.

Nogen gode råd?


Mvh

Adam
Svar
#2
Har fundet et par stk. i centrum men har ikke adresserne desværre. Men prisniveauet var urealistisk højt Icon_e_sad Så jeg ville bestemt kigge andensteds hvis prisen har lidt at sige...

/Mads
Svar
#3
ok - så dropper jeg den ide.
Tak for svaret

Mvh
Adam
Svar
#4
For mange mange år siden skulle jeg sende et tilbud (STORT) til en ny potentiel kunde i Østrig.....jeg sendte et tilbud på linie med det jeg ville have gjort til en danske eller tysk kunde = den "rigtige" pris + et par %'er til forhandling! Jeg var noget (læs: MEGET) overrasket da kunden ønskede 30% "rabat". En nærmere undersøgelse viste at det er "normalt" i Østrig at man starter med et meget højt tilbud og så bevæger både køber og sælger sig lidt.

Jeg tror det samme gør sig gældende mht. til urkøb/salg i Danmark vs. Spanien...så mon ikke det er muligt at forhandle lidt når man er face-to-face...?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#5
Prøv når du kommer til Rambla, så modsat havnen, eller op, om man vil, ved Placa de Catalunya, der er et par store urforretninger, hvor der er en del Rolex i vinduet, også brugte. Ude omkring Camp Nou er der også nogle hammer dyre forretninger med ure. De ligger på Avinguda diagonal.

Claus
Svar
#6
Jeg har købt en IWC Ingenieur fra 60'erne i denne forretning engang. Ganske fornuftig pris.

http://www.barcelonantiques.com

Jens-Kristian
Svar
#7
Fedt! Tak for alle jeres gode råd. Jeg vil se hvad de kan byde på oppe ved Placa Catalunya. Jeg fandt faktisk en stor og lækker kamerabiks lige i samme område da jeg var dernede sidste år, så finder jeg ikke noget ur kan det være jeg hiver noget foto lir med hjem.

Lige meget hvad så vil jeg benytte 30% reglen på alt hvad jeg byder på dernede. Så må vi se hvor meget jeg får med hjem Icon_cool
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: