Ægte omega?
hr.holm Skrev:ægte nok..Har selv haft denne model... synd du ikke har de ægte papirer...Du skulle have forhørt dig inden køb...Du kan købe et helt nyt fra en aut forhandler i Dk for 9200
Icon_e_biggrin
Hvorfor tror du ikke de er ægte papirene. Prestige time har nok misset stemplet, og det kan man som sikkert få dem til at give hvis det har nogen som helst betydning for en, men hvorfor skulle de papirer som er med ikke være ægte bortset fra et misset stempel,som forekommer ganske ofte?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
peter g Skrev:Tillykke med det flotte ur. Hvis du mener du har givet en god pris for det, så syntes jeg du skal være glad for det og ikke tænke på prisen mere. Men du kan altid gå ind til en Omega forhandler og spørge om det er et Omega ur . (og så er der ham johnfyn, jeg har haft et ur til salg til 7000 kr., men johnfyn bød 4000 kr, hvor klog er man så?) Jeg syntes det er et rigtig fint ur .

Icon_question Jeg skulle lige læse det rigtigt... Er det ovenstående du mener? For man har vel altid lov til at komme med et bud?! Du kan jo altid sige nej.....
Svar
hannover_dk Skrev:
hr.holm Skrev:ægte nok..Har selv haft denne model... synd du ikke har de ægte papirer...Du skulle have forhørt dig inden køb...Du kan købe et helt nyt fra en aut forhandler i Dk for 9200
Icon_e_biggrin
Hvorfor tror du ikke de er ægte papirene. Prestige time har nok misset stemplet, og det kan man som sikkert få dem til at give hvis det har nogen som helst betydning for en, men hvorfor skulle de papirer som er med ikke være ægte bortset fra et misset stempel,som forekommer ganske ofte?

vh

ok skulle måske have skrevet det ægte røde kort.. det var det jeg mente... det med ref nr og stempel... måske bare fordi jeg foretrækkerdet rigtige Icon_e_biggrin
Svar
Det ur er den ægte vare. Det er en flot Omega - den klassiske model, som er det "rigtige" Bond ur.

Tillykke med det.

Du har fået et smukt ur, som har en kvalitet både hvad angår finish og design. Det vil holde i generationer.

Du har endvidere sparet flere tusinde kroner ved at købe et ur der er som ny, men lidt brugt og dermed taget en stor del af afskrivningen væk, så det er hvad jeg vil kalde et fornuftigt køb - Og sammenlignet med de fleste, som går ind i en butik og betaler katalogprisen - og selvfølgelig også får et smuk og fint ur, som de er og kan være glade for, vil jeg sige at du har gjort et godt køb!

Glæd dig over et super lækker luksus ur!

vh Baun
Svar
Hej

Ja ægte 100%, ingen international garanti uden stemplede papirer, men da de sjældent går istykker er det ikke noget problem, dog en lidt lavere gensalgsværdi uden stemplede papirer.

MVH Peter
Svar
Steffen Hvidberg Skrev:Tak for de mange hurtige svar...

Jeg regner med at have dette ur til jeg dør, forhåbenligt om mange år (-:

Vh. Steffen

Pas nu på, fordi det første ur er ofte vejen til flere og ofte mange ure. Og det kan dræne ens pengepung så frygteligt Icon_e_wink
Jeg taler af egen erfaring.
Dog, ure er vidunderlige, og de har jo ofte en attraktiv gensalgsværdi, så 100 % spildt er pengene jo ikke.
Min egen Seadweller købte jeg for to år siden for 27 k, og mon ikke at jeg kan få de fleste penge hjem igen, hvis jeg vælger at sælge det? Jeg tror det.

Til lykke med dit flotte ur! Det kan du have i mange årtier.

Venligst

Stefan Garvig
Svar
Idag var jeg lige en tur i byen og tog mig sammen til at gå ind til urhandleren og få mit ur verificeret.
(Var nu ikke meget for det, da jeg synes, at man kommer for at få en service som man bevidst ikke har betalt for.

Men Yes sir uret er ægte og jeg er glad!!!

Vh. Steffen
Svar
Hej Steffen

Selvfølgelig er dit ur ægte, det har jeg jo skrevet. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)