Omega Seamaster 2225.80 hos urværket.dk -*Nu med billed-lir*
Halløj herinde Icon_e_smile

Nu har jeg i en længere periode kigget på Omega ure og i fredags var så dagen hvor jeg købte et.

Havde oprindeligt tiltænkt mig et Speedmaster Moonwatch med safirglas, men fordi det var så dårligt mht. vandbeskyttelse valgte jeg istedet et Seamaster 300M Chrono Diver. Moonwatch må blive mit næste ur hvis det en dag kommer Icon_e_biggrin

Det var på lager hos urværket.dk og siden ser jo oprigtig ud så jeg købte via visa/dankort derinde.

Tirsdag havde det været til omdeling hjemme hos mig men jeg desværre ikke var hjemme, og idag, onsdag, har jeg så været nede og hente det på posthuset.

Alting ser perfekt ud og uret er virkelig lækkert! Icon_razz
Jeg har kigget på serienummeret med lup og der stemmer overens med de tilhørende Omega garantikort jeg også har fået. Det eneste jeg nu går og venter på er at omega svarer tilbage på min mail om mit serienummer også stemmer overens med deres oplysninger.

Har i ellers nogle forslag til hvad jeg kan kigge på for at bekræfte at uret ikke er en rigtig god kopi?

- Lidt billede-lir til folket -
Icon_razz

İmage

İmage

İmage
Svar
Ah sådan regulær kopi/replika tror jeg ikke på fra Urværket (der har ind imellem været ombyggede vintage, men ellers er de generelt ærlige), og så har du jo papirer som virker OK, dem kan du vel få bekræftet hos enhver Omega AD i nærheden af dig, hvis du smiler pænt
tillykke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Urværket sælger ikke kopier, så du behøver ikke bekymre dig mere om det. Nyd i stedet at du har fået dig et tæske-lækkert ur. Tillykke med det iøvrigt. Icon_e_biggrin
Svar
Nej nej, mistænker dem heller ikke. Men nu sælger de jo til en pris som er under vejledende, så jo, lidt mistænker man vel altid. Desværre.

Er også pisse glad for det, tør bare ikke tage det på hvis nu omega skriver og siger at serienummeret ihvertfald ikke er deres. Heh..

Det er mit første rigtige ur, så ikke hver dag jeg har betalt 16,5k for sådan noget. Men nøj hvor er det bare det hele værd!
Icon_razz
Svar
Det skal du ikke bekymre dig om at de sælger til en pris under vejl pris...Det er der også danske omega forhandlere der gør.. Icon_e_biggrin

tillykke med uret....
Svar
På med uret - Omega kan være lang tid om at svare du - eller ind hos en Omega mand
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tillykke med det lækre ur, men se og få det ur Icon_e_biggrin
Svar
Yes, har det også på nu efter jeres overbevisende ord Icon_e_smile Men skrev til Omega faktisk i torsdags fordi jeg ville høre om noget andet hvor de allerede havde svaret fredag morgen kl. 08. Så langsomme vil jeg da ikke kalde dem.

Mit indlæg var også mere en bekræftelse for folk som selv overvejer at købe ur på urværket.dk. Jeg selv søgte en del på google og herinde, men det var ikke det store jeg fandt ud af mht. andre der havde købt.

Så Thumbs Up herfra til urværket.dk Icon_e_smile
Svar
hej hvad skrev omega til dig??????
Svar
De har intet svaret endnu, ikke mht. serienummeret på mit nye ur.

Det spørgsmål jeg spurgte om i torsdag var om hvorvidt en irsk onlinebutik var autoriseret eller ej.

Hvilket de så svarede nej til Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)