Svar: 125
Tråde: 18
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Ja, men han har 97,6% i "positive".. Men det virker fornuftigt nok, men jeg ville nok finde et andet.
Har kun købt ure på Ebay og der er masser at spare. Men led lidt videre, du vil sagtens kunne finde noget bedre
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
•
Svar: 120
Tråde: 20
Benjamin Lysgaard Skrev:Ja, men han har 97,6% i "positive".. Men det virker fornuftigt nok, men jeg ville nok finde et andet.
Har kun købt ure på Ebay og der er masser at spare. Men led lidt videre, du vil sagtens kunne finde noget bedre 
Hvad mener du med noget bedre?
De negative feedback, som der er 5 af ser ud til kun at være pga. "kedelig" leveringstid fra UPS eller lign.
Synes du ikke det virker pålideligt eller?
•
Svar: 777
Tråde: 45
Ca. 5.700 kr. for en ny Speedmaster Automatic lyder da særdeles fornuftigt.
Tillykke med det.
Jens-Kristian
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Hans feedback er OK - der er altid de der halvsure der ikke forstår at negativ feedback altså ikke er noget man bare kaster om sig med, men noget man tager hensyn til hinanden, og prøver alt for at afgøre misforståelser inden man giver dem
Hans Grey market historie holder da også vand.
Hvis du har købt forstår jeg ikke hvad der menes med at du bør finde et andet. Købt er da for p.... købt - uanset om det er betalt endnu. Hvis ikke du står og kan sige det er uægte eller andet fake i forhold til ur/annocne på Ebay, så SKAL du da betale. Ebay er en kontrakt helt enkelt, ellers smader man da systemet, og risikerer i høj grad at blive smidt ud som køber, hvis man uden grund ikke betaler.
Det ser helt OK ud som jeg ser det.
BYD ikke hvis ikke I vil vinde uret og har checket det i kan checke.
Den med at byde og så tænke "om" bagefter duer ikke i nogen sammenhæng, heller ikke andre auktioner
vh
•
Svar: 955
Tråde: 58
Du har ingen garanti overhovedet.
Alle producenter kræver deres garantibeviser er stemplet af autoriseret forhandler, og udfyldt korrekt. (incl. Omega)
Det er netop for at bekæmpe greymarket, at de vil have stempler.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Magnum Skrev:Du har ingen garanti overhovedet.
Alle producenter kræver deres garantibeviser er stemplet af autoriseret forhandler, og udfyldt korrekt. (incl. Omega)
Det er netop for at bekæmpe greymarket, at de vil have stempler.
Helt klart, men Omega kan godt sige god for serienummer med værknummer osv - om de så lige yder den service ved jeg ikke, men det er klart det er uden garanti
Stadigt under 6000 dkk for en som jeg læser det ny reduced Speedmaster - er da ikke så dumt
vh
•
Tak for alt jeres respons. Jeg har fået af vide af sælger at han giver 2 års garanti på uret - han siger også at han giver full refund indenfor 7 dage hvis der er noget galt med det.
Jeg har betalt og han har lige svaret at han afsender det imorgen med TNT og det formentlig ankommer fredag - så jeg venter spændt !
Jeg vender tilbage med nogle macrobilleder når det er modtaget
Jeg tror altid at jeg vil være mistænkelig overfor sælgere på nettet - især når det handler om flere tusind kroner man betaler forud og det samtidig er fra et andet land. Nu håber jeg bare på at det hele går
•
DanielG Skrev:Tak for alt jeres respons. Jeg har fået af vide af sælger at han giver 2 års garanti på uret - han siger også at han giver full refund indenfor 7 dage hvis der er noget galt med det.
Jeg har betalt og han har lige svaret at han afsender det imorgen med TNT og det formentlig ankommer fredag - så jeg venter spændt !
Jeg vender tilbage med nogle macrobilleder når det er modtaget 
Jeg tror altid at jeg vil være mistænkelig overfor sælgere på nettet - især når det handler om flere tusind kroner man betaler forud og det samtidig er fra et andet land. Nu håber jeg bare på at det hele går 
Jeg forstår ikke du tør handle der hvis du er mistænkelig over for det? Jeg har aldrig haft problemer på ebay der ikke kunne løses.
Jo, der har selvfølgelig været en enkelt gang hvor jeg modtog et ur som var "ubrugt"! Da jeg modtog det var der dog ridser på lænken og 3 led taget af. Sælger ville absolut ikke gøre noget ved det, derfor fik de negativ feedback. Derefter var de til at tale med og jeg fik en pæn sjat penge retur.
Tillykke med uret, glæder mig til billederne......
•
Tukjær Skrev:Jeg forstår ikke du tør handle der hvis du er mistænkelig over for det? Jeg har aldrig haft problemer på ebay der ikke kunne løses.
Jo, der har selvfølgelig været en enkelt gang hvor jeg modtog et ur som var "ubrugt"! Da jeg modtog det var der dog ridser på lænken og 3 led taget af. Sælger ville absolut ikke gøre noget ved det, derfor fik de negativ feedback. Derefter var de til at tale med og jeg fik en pæn sjat penge retur.
Tillykke med uret, glæder mig til billederne......
Det er nu ikke så meget sælgeren der er noget galt med - han taler perfekt engelsk, hans feedback er god og alt virker helt i orden. Det er nu bare internethandel generelt der altid bekymrer mig lidt - men det kommer jeg nok over en dag; jeg skal bare købe ure nok på Ebay!
•