Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Du vil ærgre dig

- hands = visere = hænder - øv ikke?
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg ville ikke gøre det, men det er en smal sag for Bo eller Jørgen. Klarlund vil med garanti ikke...
Køb dem på ebay.
Jeg er dog enig i at det ser fedt ud, men det skal være originalt i mine øjne.
/Mads
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Mads Gjødesen Skrev:Jeg ville ikke gøre det, men det er en smal sag for Bo eller Jørgen. Klarlund vil med garanti ikke...
Køb dem på ebay.
/Mads
Hvorfor er det mon lige du ikke ville. Man kan da vel bare gemme de gamle og hvis det ser fedt ud også i dine øjne, og ham der skifter synes det er lykken så - hvorfor egentligt ikke-
Jeg synes det er lidt religiøst - selv om min egen opfattelse er at alt skal være originalt, synes jeg det er helt Ok at ændre, så længe man LET kommer tilbage til originalen.
vh
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
hannover_dk Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Jeg ville ikke gøre det, men det er en smal sag for Bo eller Jørgen. Klarlund vil med garanti ikke...
Køb dem på ebay.
/Mads
Hvorfor er det mon lige du ikke ville. Man kan da vel bare gemme de gamle og hvis det ser fedt ud også i dine øjne, og ham der skifter synes det er lykken så - hvorfor egentligt ikke-
Jeg synes det er lidt religiøst - selv om min egen opfattelse er at alt skal være originalt, synes jeg det er helt Ok at ændre, så længe man LET kommer tilbage til originalen.
vh
Helt enig. Overvejer selv at få sat guldhænder på mit Pam112 og så bare have de originale liggende til altid at kunne skifte hvis man skal sælge uret en dag.
Ure handler om at skabe glæde, ikke om at være originale.
•
Svar: 28
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Venner,
Jeg er helt vind med det look mine SE's har hvad enten de har blå eller guld visere. Derfor tænkte jeg det kunne være et cool look på en 111 eller 112 sandwich dial
Jeg er sikker på jeg kan få Bo til at gøre det - han er altid hjælpsom og med på et lille eventyr.
Jeg tror jeg vil rode lidt i Photoshop og ellers gå på jagt på Ebay.
Tak igen
•
mbording Skrev:Hej Venner,
Jeg er helt vind med det look mine SE's har hvad enten de har blå eller guld visere. Derfor tænkte jeg det kunne være et cool look på en 111 eller 112 sandwich dial
Jeg er sikker på jeg kan få Bo til at gøre det - han er altid hjælpsom og med på et lille eventyr.
Tak igen 
Lyder godt. Jeg er som sagt også interesseret. Så opload gerne dine photoshoppede billeder af guld på en 112ér.
•
mbording Skrev:Hej Venner,
Tak igen 
Lad os høre/se hvad du har fundet ud af.
•