Tak ska' i ha' Mif & Tukjær
Tukjær Skrev:Blev ikke lige fanget af overskriften på denne tråd, så har først læst den nu.
Næh, overskriften var jo også lidt underfundig
Tukjær Skrev:Geodoc, tillykke med uret. Det er super fedt og meget samlerværdigt, uanset pris
Kunne sagtens være et ur jeg kunne blive interesseret i. Det er godt nok ikke en Diver, men alligevel......
... har godt nok været lidt beklemt, med det "hersens kvarts"; men gedigent er det godt nok.
Jeg er jo aldrig gået af vejen "for en stor klokke"; men med en samlet vægt på 112 g, i forhold til en BA på 196 g, så "bærer" den anderledes.
Det ville være useriøst, at sammenligne nøjagtigheden overfor et klassisk mekanisk ur;
men jeg er da noget imponeret over, at uret kommer fra Japan, bliver stillet tidszonerne frem,
og så ellers viser samme læsning som mit radiostyrede ur. Vel at mærke på slaget de sidste 14 dage.
Jeg har udarbejdet en dokumentations log, á la de eksempler jeg havde med til urmødet hos dig. (11 sider i PDF format).
Dersom du, eller andre er intersserede i at læse yderligere om uret, så send mig en PB med en mail adresse, så mailer jeg scriptet.
Med venlig hilsen - Geodoc