skrift på lænke
er skriften på lænken skiftet på planet ocean siden den kom frem... har set en der står Omega seamaster planet ocean... på min står der omega seamaster professional planet ocean... mit er fra 2005 Icon_e_biggrin

lige et til..... er lænken stål.. ens i bredden på 42 og 45 modellen Icon_e_biggrin ..
Svar
hr.holm Skrev:er skriften på lænken skiftet på planet ocean siden den kom frem... har set en der står Omega seamaster planet ocean... på min står der omega seamaster professional planet ocean... mit er fra 2005 Icon_e_biggrin

lige et til..... er lænken stål.. ens i bredden på 42 og 45 modellen Icon_e_biggrin ..

Nej, lænken på 42'eren er 20mm, mens den på 45'eren er 22mm. Så de er ikke ens. På min PO'er står der også "Omega Seamaster Professional Planet Ocean". Måske det har været en aftermarket (uægte) lænke du har set et billede af. Det er muligt der er en anden skrift på nogen af dem.
Svar
kunne godt være den var skiftet.. Nå men så er det nok en fake jeg lige har set været til salg på en anden urside.. Icon_evil stod den passede til 41 mm
Svar
Har lige checket op på det. Jeg kan se at 20mm lænken der passer til 42'eren ikke har teksten "Professional" kun "Omega Seamaster Planet Ocean". Så den er sikkert ægte nok, den du har set. Icon_e_smile
Svar
DonWerner Skrev:Har lige checket op på det. Jeg kan se at 20mm lænken der passer til 42'eren ikke har teksten "Professional" kun "Omega Seamaster Planet Ocean". Så den er sikkert ægte nok, den du har set. Icon_e_smile

Det er det nok så... mærkeligt der er forskel på skriften... nå men tak for oplysningen Icon_e_biggrin
Svar
Der står hellere ikke professinal på min lænke og min er én 20mm.
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)