radiomir
Er den nybagte ejer af et radiomir 45mm, derfor et par spørgsmål til jer erfarne paneristier:( mit første pam )

#1 1,4mm skruetrækker! hvor får man den bedste (pris spiller ingen rolle)?

#2 San Dave (fra paneristi.com) er hans remme ok? er især hooked på "orix"?

#3 Greg Stevens mht. Crazy horse nogle erfaringer????

Mvh Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
1. Ville nok bare købe en billig på ebay eller paneristi.com.

2. Vil tro hans remme er gode. Det er sådan med de aftermarked remme, at ikke altid de bedste er de mest populære. Der er en del kammerateri hos mange af dem som benytter paneristi.com. Derfor er nogle rembyggere gjort til noget meget stort. Jeg går altid efter de håndbyggede, men mange af de populære rembyggere bruger symaskine...... bare min erfaring.

3. Da jeg købte min første rem fra ham for ca. 4 år siden var det en lækker rem. Da lavede han ikke så mange. Nu synes jeg de virker masseproducerede og det kan ses på remmene. Han er en af dem som får stor reklame af andre paneristier...... en must have rem om man vil.....kvaliteten er bare ikke så god som den var engang. Så ville jeg hellere købe en af San Daves remme, som er syet i hånden.

Det kan godt være mine svar er påvirket af, at jeg selv laver mine egne håndsyede remme, men jeg køber stadig aftermarkede remme, men bliver ofte skuffet over pris kontra håndværket.

Torben
Svar
har lige nu bestilt en rem ved san dave, som en prøve, billeder kommer om ca et par uger, ellers er min far rimelig hård med læderarb osv. pga. en hobby mht håndlavede jagt/skinner-knive med tilhørende skeder, så han har alt grejet til det( jeg må hen og fedte lidt).

Mvh Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)