Nyt Bond Ur
Columbo Skrev:Det kan være jeg husker forkert og det beklager jeg. Jeg undersøger det på mandag
Det skal du som ikke beklage. Du holder altid tonen, og jeg synes vi herinde skal være glade for folk som dig (Illums) Stefen (Rolex Herning) Peter Halse (Horsens gågade) og sikkert en del andre jeg ikke lige er klar på (Lars fra Rødding vel - omend han er pensioneret i branchen) der som proffs gider give os "amatører" et input. Vi suger til os, og så KAN der bli svipsere, dem laver vi sikkert selv masser af.

I er værdsatte
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Vi har jo som skrevet ikke fået priserne endnu, og det gælder både den almindelige og den limiterede, altså når vi taler sort urskive, og tak til John for de pæne ord til os der arbejder med ure til daglig. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Hurtigt der kommer ny.... model.. Nogle der ved hvorfor der allerede kommer en ny... Icon_question

så må vi kunne finde "gamle" fra 2006 til en god pris.... Icon_e_biggrin
Svar
Fordi der kommer en ny bond film og pga. værk opgradering samt efterspørgelsen på en sort bond dog kommer der GMT ikke i sort. Chronographen bliver rigtig flot, men det er ærgeligt at den gamle sorte chrono 300 (caliber 3301/3303) udgår.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)