Best buy for 35k
ET Skrev:Og hvis du er i tvivl om GMT II 16710/116710 kan du klikke på dette link :

[url]"http://members.aol.com/sheldons4/116710.htm">http://members.aol.com/sheldons4/116710.htm[/url]

synes den giver en meget god beskrivelse

vh

Tak for et godt link.... jeg synes det var meget lærerig læsning! Er ny i Rolex-verdenen, så jeg nyder at lære mere om deres modeller.

Jeg har ikke selv et Rolex, men er meget hook på det nye 116710. Mums....

Mvh
Morten Icon_e_biggrin
Svar
Så blev det sørme' til en regulær anskaffelse:

İmage

Det har jeg IKKE fortrudt! Uret er højt (13,2 mm - f.eks. er et Yachtmaster ref. 16622 11,7 mm) og det giver uret et meget massivt præg, der passer perfekt til diameteren på de sædvanlige 40mm for Rolex-tool ure. Så jeg sidder nu blot og venter på billeder af Peters m. sort dial ....... Icon_e_wink Sogge
Svar
Super flot!
Tillykke med det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
wow.... rigtig flot!

I hvor mange forskellige versioner findes Milgauss egentlig - og er der nogen der er væsentlig mere eftertragtede end andre?

Mvh
Morten
Svar
Hvid & Sort skive samt GV versionen med sort skive og grønligt safirglas - altså 3 ialt.

I samme rækkefølge ligger greymarket-priserne.

Icon_smil Sogge
Svar
Sogge Skrev:Hvid & Sort skive samt GV versionen med sort skive og grønligt safirglas - altså 3 ialt.

I samme rækkefølge ligger greymarket-priserne.

Icon_smil Sogge

Når du skriver greymarket priser, betyder det så at skulle man være så heldig at finde én ved en AD så er prisen den samme for alle tre versioner?

Mvh
Morten
Svar
Nope - Sort & Hvid koster det samme (37.400 så vidt jeg husker) - GV versionen ca. 2k mere.

Icon_smil Sogge
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Vi kan dele det op, hvis det hedder max. 35 k og holder fokus på sportsmodellerne:

Best buy "smag": 116710 (min smag)

Mads

Jeg er overrasket over at du mener at 116710 kan holdes under kr. 35.000.- i henhold til de priser jeg foreløbig har hørt de seneste dage.

Hvad ligger modellen på hos forhandlere, du kan anbefale? Helst Storkøbenhavn, men det er ikke et absolut krav.
Svar
116710 kan også købes brugt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
zerobuttons Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Vi kan dele det op, hvis det hedder max. 35 k og holder fokus på sportsmodellerne:

Best buy "smag": 116710 (min smag)

Mads

Jeg er overrasket over at du mener at 116710 kan holdes under kr. 35.000.- i henhold til de priser jeg foreløbig har hørt de seneste dage.

Hvad ligger modellen på hos forhandlere, du kan anbefale? Helst Storkøbenhavn, men det er ikke et absolut krav.

Som Klaus skriver kan de fås brugt. Der kan du finde dem til 35 k. Aner ikke om du kan finde et i kbh. men der er da masser til salg i EU fra ok forhandlere.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)