liste-priser
Må have et pam 292!!!!

Nogle her som kender ventetid, pris, og om de overhovedet er til at få ?

Mvh Thomas

P.S. HAR prøvet Paneristi, timezone, watchnet og chrono24!
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
Svar
Klarlund har den ikke på deres prisliste, så går ud fra at den er udgået. I så fald er det paneristis salgsforum hvor du skal skal kigge hver dag efter en 292'er - de dukker op en gang imelllem, og kan så leveres med det samme.
Svar
Hej Thomas

Der er en 292'er J-serie, på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.blowers-jewellers.co.uk">www.blowers-jewellers.co.uk</a><!-- w --> til £6500.

Mvh
Søren
Svar
den koster kr. 39.800. Er sikker på at du kan blive skrevet op til den. Der er ikke leveret særligt mange endnu.

I den nye K serie, har man fjernet selve "pig'en" fra skiven.

Evt. kan du poste et WTB på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paneristi.com">www.paneristi.com</a><!-- w -->.

For ikke så længe siden var der et til salg på en anden side, dog næsten kr. 10.000 over markedspris.

Torben
Svar
Tak for de hurtige svar, jeg ringer til klarlund mandag for at få lidt info der!
Thomas
Svar
Hej Thomas

Nu er det ikke for at ødelægge dit søndagshumør, men jeg tror der allerede er en del, som er skrevet op til lige netop et PAM292.

Jeg er én af dem - og blev det i begyndelsen af denne måned, og var allerede et stykke nede på listen. Dit (og mit) håb kan være, at nogen af dem der er blevet skrevet op til det, har købt noget andet i mellemtiden... Icon_smil

Hilsen
Henrik
Svar
atc-sand Skrev:Hej Thomas

Nu er det ikke for at ødelægge dit søndagshumør, men jeg tror der allerede er en del, som er skrevet op til lige netop et PAM292.

Jeg er én af dem - og blev det i begyndelsen af denne måned, og var allerede et stykke nede på listen. Dit (og mit) håb kan være, at nogen af dem der er blevet skrevet op til det, har købt noget andet i mellemtiden... Icon_smil

Hilsen
Henrik

Tak for de trøstende ord henrik, jeg har tiden og tålmodigheden til at vente, sidder såmænd med en uge gammel pam 268, og i mellentiden vil jeg gå på jagt efter en 183 til "daily beater" Icon_e_biggrin

Mvh Thomas
Svar
jeg spurgte Klarlund sidste uge vedr. 292, de siger at der ikke er nogen som har fået denne model sider der udkommet sidste år... så du måske kan regne med et par års ventetid.
Svar
Jeg vil foreslå at du sender en mail til Panerais butil i firenze - de plejer at kunne høvle en del af leveringstiderrne i forhld til de lokale AD rundt omkring i eu. Priserne er de samme som i DK og incl. levering efter hvad jeg ved.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)