Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Både Ragner og Klarlund er 100% prof. steder. Har haft flere Rolex´ for eftersyn hos Klarlund og vist 2 stk (2) hos Ragner. Både ind- og udvendig shine up var top $ hos dem begge.
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Den sidste jeg havde til service, så ud som ny, da den kom fra Ragnar.
Jesper hos AM Berg laver også et super stykke arbejde.
For et service, ville ikke tage til Klarlund.
Claus
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Nu læste jeg i anden tråd, at "dit ur" er en Red Sub, så her skal du nøje aftale med urmager angående originalitet, så de ikke bare skifter visere og lynette.
Jeg kender kun Klarlund, og de har altid ydet god service, og der er ingen tvivl om, at de kan deres kram (hvilket er altafgørende på sådan en sag). Ragner i Odense må andre udtale sig om.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 524
Tråde: 50
Hvis der er tale om en rød 1680, eller bare en 1680 i det hele taget, ville jeg klart tage til Klarlund. Spørg efter Ole Bistrup, han er super behagelig og har selv hang til vintage Rolex og skal nok sørge for at dit ur får den behandling det skal have...
•
Svar: 73
Tråde: 8
Klarlund har et super værksted
Jeg kan klart anbefale både Ole Bistrup og deres chef på værkstedet Lars Rasmussen
Begge giver en super service og har stor erfaring med Rolex
Jeg købte i øvrigt mit 2. Rolex af Ole Bistrup i 1983
Hilsen
Lars
•
Svar: 11
Tråde: 4
Jamen det er netop fordi det er et vintageur at jeg var i tvivl. Men det er jeg besket ikke længer. Det blev klarlund
•