Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
der mange, som ved meget mere om det der indeni urene end mig. Men når det kommer til dykkerures brugbarhed/holdbarhed og anvendelse i praksis har jeg i alt ydmyghed gjort mig mange erfaringer som erhvervs og fritidsdykker, gennem de sidste 18 år...
Jeg vil gerne skrive om og gerne teste dykkerure i praksis:
Send mig:
AP Wempe Scuba,
Rolex Sea Dweller Deep Sea
Seiko Marine Master
JLC's nye diver(kan ikke huske den navn

)
Og jeg starter med det samme!!!!
Ganske gratis!!
MVH
SK
•
Svar: 16
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tak for de positive tilbagemeldinger. Der er tale om et egentligt magasin, hvor det er mit ønske at bringe saglige artikler om mange af de kendte urmærker. Vi vil også udtage mindre mærker og se på egenskaber, udseende og vurdere generelt på urene.
Speedy jeg kan kun give dig ret i at mange skriver herinde. Derfor tænkte jeg også, at hvis nogle havde "skrive kløe" i fingrene, så ville det være en oplagt mulighed for at kunne udnytte sit potentiale;)
Til Sub'erman; tak for dit indlæg - lyder meget interessant med dykkerure. Jeg håber jeg må vende tilbage senere, så kan vi helt sikkert finde ud af noget.
Hvis der er andre, som har lyst til at udfordre sine egne skrivekundskaber, så tøv endelig ikke med at sende mig en pm.
/Aabling
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Det er skam seriøst ment!!!
Jeg tester gerne alle modeller low-end high-end.
For diversitetens skyld bør jeg jo ikke kun skrive om de ure jeg foretrækker, at bruge(læs: har valgt, at have i min samling). Smag er jo noget subjektivt noget, så det kunne hurtigt blive kedelig læsning!!!
Det sagt!!
Jeg ville blive meget glædeligt overrasket, hvis noget ville lægge ure til anmeldelse!!!
Jeg ved godt, at listen jo også er subjektiv f eks burde der seføli også have stået Sinn, Anonimo, Panerai osv osv osv.....
Seiko Og Citizen er de mærker, som lægger ure til flest fritidsdykkere World wide.
Så dem kommer man naturligvis heller ikke uden om!!!
Summa summarum
Tilbuddet er skrevet med et alvorlig glimt i øjet!!
MVH
SK
•
Svar: 196
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
•