Hvilken urmager bør man vælge
Mit sub er ved at være gammelt og trænger virkelig til at blive set efter, men er der forskel på urmagere. Hvad er jeres erfaring. Jeg snakkede med klarlund om det og det virker som om de havde stor forståelse for at få uret tilbage til dets org. stand. Men problemet er at jeg kommer fra fyn og den nærmeste forhandler er ragner. Men er der overhovedet forskel
Svar
Jeg kan ikke udtale mig om andre men Klarlund har den ekspertise du har brug for og du får nøjagtigt hvad du beder om og er aftalt (med forbehold for NOS tritium skive, visere osv. Icon_e_biggrin )
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Skide godt. Der er bare lidt lange for at få den til service men skidt med det så
Svar
Jeg bor også på Fyn og har ikke brugt Klarlund, men har brugt Ragner i Odense til at sætte et extra led i lænken på mit Speedmaster - blev gjort mens jeg ventede - prisen var OK (150,-) inkl. led. Og når jeg nu var der fik jeg også "lov" at prøve en SeaDweller....selvom klokken var blevet 17.40...god service og ved, så vidt jeg kan bedømme, hvad de snakker om. Service på en Sub er jo en lidt større operation så.....
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Både Ragner og Klarlund er 100% prof. steder. Har haft flere Rolex´ for eftersyn hos Klarlund og vist 2 stk (2) hos Ragner. Både ind- og udvendig shine up var top $ hos dem begge.
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Den sidste jeg havde til service, så ud som ny, da den kom fra Ragnar.
Jesper hos AM Berg laver også et super stykke arbejde.
For et service, ville ikke tage til Klarlund.

Claus
Svar
Nu læste jeg i anden tråd, at "dit ur" er en Red Sub, så her skal du nøje aftale med urmager angående originalitet, så de ikke bare skifter visere og lynette.

Jeg kender kun Klarlund, og de har altid ydet god service, og der er ingen tvivl om, at de kan deres kram (hvilket er altafgørende på sådan en sag). Ragner i Odense må andre udtale sig om.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hvis der er tale om en rød 1680, eller bare en 1680 i det hele taget, ville jeg klart tage til Klarlund. Spørg efter Ole Bistrup, han er super behagelig og har selv hang til vintage Rolex og skal nok sørge for at dit ur får den behandling det skal have...
Svar
Klarlund har et super værksted

Jeg kan klart anbefale både Ole Bistrup og deres chef på værkstedet Lars Rasmussen

Begge giver en super service og har stor erfaring med Rolex

Jeg købte i øvrigt mit 2. Rolex af Ole Bistrup i 1983

Hilsen

Lars
Rolex Daytona 116506
Svar
Jamen det er netop fordi det er et vintageur at jeg var i tvivl. Men det er jeg besket ikke længer. Det blev klarlund
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)