Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Sub'erman Skrev:tihi...
I lyder snart, som et par gamle tanter, der taler om hvordan alting var bedre i gamle dage....
det er nu diskret og nyseligt lavet. Faktisk synes jeg kun man ser det, når man kigger grundigt efter og tilter uret til siden.....
MVH
SK
Hø hø.... Gamle tanter... jeg kan se det for mig... men jeg ser mere to gamle gubber i Moppet show...
Nå jeg ved ikke rigtigt - jeg er jo glad for det lille logo i de gamle Omega glas - og også logoet i Rolex glasset, som man skal lede meget længe efter er fint nok.
Men som med al god design er enkelhed et mål i sig selv - og måske er det der ROLEX ROLEX ROLEX ROLEX ROLEX ROLEX - bare lidt for meget!
Men det er godt fundet på og vil sikkert også blive en succes - også når man tager i betragtning at 90% af Rolex køberne vel nok går en del op i ROLEX navnet og den prestige der følger med.
På en JLC ville jeg finde det forkert!
På en Omega - jow såmænd det ville nok sælge - og også passe mange af køberne helt fint! Så de er nok missundelige nu
jeg tror det handler om at kende sine kunder - og det gør Rolex!
vh baun
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
i den nye Dweller har teksten taget lidt overhånd, men jeg vil ikke dømme den ude før jeg har haft den i hænderne(læs: på armen) Jeg synes størrelse, keramisk krans, maxi dial/hands og hvælvet safirglas er cool og tiltaler mig....
Kan egentlig godt lide den graverede inderkrans....
MVH
SK
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Sub'erman Skrev:Kan egentlig godt lide den graverede inderkrans....
MVH
SK
Hvis det er Deep Seas, så hører du sikkert også til de 0,02% som læser længere brugsvejledninger, og gemmer dem i årevis i arkivet for at kunne reperete dem:)
vh Tante
•
Svar: 369
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hannover_dk Skrev:Synes også det er diskret - mine ophvæeler ville kun gå på den nye DEEP SEA hvor lynetten også har en masse anden text ligesom skiven er for overbroderet
Jeg er helt enig. Hvis de holder sig til den diskrete indgravering så er det fint med mig!
Er der egentlig en lignende indgravering i 116710?
Mvh
Morten
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
jeps!!!
MVH
SK
•