Jaeger LeCoultre Extreme W-Alarm 18 K gold
#1
Hej

Er denne model fra Jaeger LeCoultre af nyere dato. Jeg overvejer at købe denne Jaeger LeCoultre Master Compressor Extreme W-Alarm 18 K gold.
Da uret ikke er chronograph og har andre funktioner.... hvad bruges alarm funktionen til?
Konstruktionen har en anderledes opbygning mht. rystelser mm.. Har nogen erfaring med uret så er jeg meget lydhør.

Er denne en nyudvikling af JLC Master Extreme Compressor. Hvad koster sådan en?

Hilsen John
Svar
#2
Hej John

Uret blev introduceret sidste år på Basel messen.

Alarmen kan du bruge om morgnen Icon_e_biggrin

Jeg mener, at prisen er omkring 140.000 Kr. - men er ikke helt sikker. Der medfølger gummirem + læderrem. Disse kan du selv let skifte.

Ja, det er en special konstruktion, og uret kan tåle kraftige stød + rystelser.

Se evt. her nederst på siden. Det er EWC modellen, men værket skulle have samme beskyttelse som EWA. http://www.network54.com/Forum/234648/th...atchmaking
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#3
John S. Skrev:Hej

Er denne model fra Jaeger LeCoultre af nyere dato. Jeg overvejer at købe denne Jaeger LeCoultre Master Compressor Extreme W-Alarm 18 K gold.
Da uret ikke er chronograph og har andre funktioner.... hvad bruges alarm funktionen til?
Konstruktionen har en anderledes opbygning mht. rystelser mm.. Har nogen erfaring med uret så er jeg meget lydhør.

Er denne en nyudvikling af JLC Master Extreme Compressor. Hvad koster sådan en?

Hilsen John

Hej John,

Prøv også at stil spørgsmålet på timezone.com i deres JLC-forum samt på thepurists.com (også i deres JLC-forum).

Der er flere af brugerne, der har prøvet uret. Der er vist også en dansker, der lige har købt det.

Hilsen,

Claus

Svar
#4
İmage[/img]

Eneste detalje på uret som jeg ikke kan li er, at JLC har skrevet "Date" ved siden af datoen. De fleste har nok regnet ud, at det er datoen der sidder der. Men burde de så ikke også ha skrevet "Alarm" i den anden side ved alarmen?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#5
Jeg synes at det er meget cool - men hvis du vælger det i SS kan næste også få råd til chronografudgaven også :-)
Svar
#6
De er som alle andre JLC super flotte i forarbejdningen og værket er også i topklasse. Så rent teknisk er de helt på toppen. Om man så kan lide dem eller ej er en smagssag. Jeg ville nok vælge det alm. chronograph extreme world. Syntes skiven på alarm modellen i stål er lidt for "pyntet" og gul. Den er flottere og mere dæmpet på guldmodellen, men der har de så valgt at beholde titanium sider, som også er på stålmodellerne, på den ellers så flotte guldkasse Icon_e_confused Det gør uret mindre bling-bling, men i mine øjne alt for meget two-tone agtigt. Lidt synd...

Som sagt en smagssag så prøv urene inden du køber.

/Mads
Svar
#7
Hej John.

Jeg kan skaffe dig et til en god pris.

Ring til mig hvis det har din interesse på 27 12 66 92

God weekend.

Bo Hansen
Svar
#8
kongen Skrev:Hej John.

Jeg kan skaffe dig et til en god pris.

Ring til mig hvis det har din interesse på 27 12 66 92

God weekend.

Bo Hansen
Hører til som Personlig Besked
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#9
Rigtigt,beklager meget.

God weekend,trods alt.

Bo
Svar
#10
Inget problem - god week-end Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: