09-04-2008, 03:11 PM
hvilke shops skal man i for at finde panerai nye eller brugte i new york?
mvh
kristian
mvh
kristian
|
New York
|
|
09-04-2008, 03:11 PM
hvilke shops skal man i for at finde panerai nye eller brugte i new york?
mvh kristian
09-04-2008, 05:58 PM
[url]"http://www.watchworldinc.com/index.html">http://www.watchworldinc.com/index.html[/url]
Kunne være en mulighed...? Ved ikke om det er en "good guy", men han har da lidt at vælge i mellem - der er for eksempel et PAM176 til USD 4.000, som umiddelbart er en ganske fornuftig pris, hvis altså standen på uret er okay. Ved dog ikke hvordan det forholder sig med told/afgift, hvis du valser gennem tolden med et brugt Panerai på armen...? Med venlig hilsen Henrik
09-04-2008, 06:33 PM
......
09-04-2008, 06:37 PM
Søg lidt på ordet "told" og se meget klart at her i forummet har moderators og ejer klart, og fornuftigt forbudt enhver diskution om hvordan man svindler - chancen for at komme godt fra svindel osv
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
09-04-2008, 11:06 PM
hannover_dk Skrev:Søg lidt på ordet "told" og se meget klart at her i forummet har moderators og ejer klart, og fornuftigt forbudt enhver diskution om hvordan man svindler - chancen for at komme godt fra svindel osv Hmm... pudsigt nok er det ikke første gang jeg har set, at nogen springer op som en trold af en æske, bare man nævner ordet "told". Jeg har ikke på noget tidspunkt antydet, at det drejede sig om at svindle - måske jeg skal formulere mig lidt mere klart en anden gang. Jeg mente egentlig bare, om der er forskel på, om man har et spritnyt ur i kasse, med faktura, papirer og hele molevitten liggende i sin håndbagage, eller om man har et brugt Panerai på håndleddet... desuden var det også en opfordring til at byde ind på, om der er forskel på told/afgift afhængigt af, om det er et nyt ur, eller om det er brugt. /Henrik
09-04-2008, 11:13 PM
jewelry str. ligger på 47 st. der er et par butikker med mange panerai ure... men de er forholdsvist dyre.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|