Ny bruger
#1
Hej allesammen

Så fik jeg taget mig sammen, til at oprette en profil selv, i dette dejlig forum, hvor jeg nysgerrigt har læst andres indlæg og svar, beundret jeres ure, og drømt om et selv.

Nu tror jeg tiden er ved at være moden til at jeg selv, skal have et.
Mine overvejelser har været mange, brugt/nyt sub eller sea dweller?
og er nok nåede der til, at det skal være et nyt Sea Dweller, og er faldet over en annonce i DBA.dk hvor der er en der vil sælge et nyt Sea Dweller for 28.999 kr hvilket lyder, som en rigtig god pris, men jeg er helt grøn og ved ikke alverden om hverken Rolex eller ure generalt, så er der noget jeg bør være opmærksom på?

kan man får sådan et ur til den pris et andet sted?
kunne, som så mange andre godt tænke mig at få uret til en god pris Icon_e_smile

Sidst tak til jer alle for, at i gør dette forum, så fedt at følge med i.
Michael Bork
Svar
#2
Du kan dels søge under ure til salg på http://vintageure.dk

Der vil du se visse som er stærke i ex rolex, og du kan sende dem en personlig besked (klik navnet og pb) og spørge om de har en pris på en SD. Jeg forestiller mig de ike har noget mod det, hvis du specifikt tager nogle af dem der har en del Rolex til salg - og det kan jo også være du helt enkelt kan finde dit ur allerede annonceret herinde

Du skal ikke købe i DBA uden at få hjælp til at checke ægthed og stand. Du kan linke til den her - marker linkets URL og når det er highlightet, tryk URL - så er der sikkert Rolex folk som kan sige noget fornuftigt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Velkommen her til forummet. Icon_cool
Svar
#4
Hvis jeg ikke tager helt fejl har Krognos et fint SD til salg: http://www.krognos.dk
Svar
#5
Hej

Jeg vil også gå efter et ur tilsalg herinde, men hvis du vil have helt nyt spørg eventuelt Morgan Jones, han har som regel en god pris på nye Rolex.

MVH Peter
Svar
#6
Det er mig, der har Seadweller til salg på dba.dk, ligesom jeg har annoncer her på vintageure.dk.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe eller maile.
Svar
#7
Hej Jens Fisker

Det er ikke fordi at jeg vil nedgøre sælgere på DBA, men kun fordi der er så mange useriøse sælgere med kopiure inde på DBA.

MVH Peter
Svar
#8
Jamen sælgerne på dba tror jeg ikke der er så meget i vejen med. Det er nærmere køberne der er useriøse... Icon_e_wink
Men som sælger rammer du den målgruppe, der ikke kender til denne udmærkede side. Og så må man jo bare leve med den strøm af latterlige bud, åndssvage kommentarer osv der følger med enhver annonce på dba!
Svar
#9
Jens Fisker Skrev:Og så må man jo bare leve med den strøm af latterlige bud, åndssvage kommentarer osv der følger med enhver annonce på dba!

Ja tak, det er åbenbart en del af gamet!
Svar
#10
Jens Fisker Skrev:Jamen sælgerne på dba tror jeg ikke der er så meget i vejen med. Det er nærmere køberne der er useriøse... Icon_e_wink
Men som sælger rammer du den målgruppe, der ikke kender til denne udmærkede side. Og så må man jo bare leve med den strøm af latterlige bud, åndssvage kommentarer osv der følger med enhver annonce på dba!

Lige mine ord. Annoncering på DBA er i mine øjne spild af tid. siden er fuld af uvidende tåber der tror de ved en masse om ure og de skambyder så man er ved at brække sig. Her på siden er der en helt anden seriøs indgangsvinkel fra køberne. Så både som køber og sælger foretrækker jeg vintageure.dk frem for DBA.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)