Ure i stil med Seamaster 2254.50.00
#1
Jeg tror jeg har fundet min stil (lige nu). Det bliver simple dykkerure, uden chronograf. Altså i stil og størrelse med Omega Seamaster.

Altså som disse,

İmage
İmage

Jeg kigger lidt på Tag Heuer AquaRacer, men har i andre bud? Gerne ure som kan købes under kr. 8000. Skal være med lænke og sort krans eller Pepsi dial (eller hvad hedder det?)
Svar
#2
Der er jo en række Seiko der passer - også prismæssigt - og så er der jo Rolex Seadweller som IKKE passer prismæssigt!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#3
Tukjær Skrev:Jeg tror jeg har fundet min stil (lige nu). Det bliver simple dykkerure, uden chronograf. Altså i stil og størrelse med Omega Seamaster.

Men hvad vil du så bruge når du skal være klædt på til fest? Icon_razz

undsyld, den lå lige til højrebenet!

vh Baun
Svar
#4
Baun Skrev:
Tukjær Skrev:Jeg tror jeg har fundet min stil (lige nu). Det bliver simple dykkerure, uden chronograf. Altså i stil og størrelse med Omega Seamaster.

Men hvad vil du så bruge når du skal være klædt på til fest? Icon_razz

undsyld, den lå lige til højrebenet!

vh Baun

Icon_e_biggrin Jeg har et par stykker som kan bruges, det er bare ikke dem jeg fremover vil samle på.
Svar
#5
JohnFyn Skrev:Der er jo en række Seiko der passer - også prismæssigt - og så er der jo Rolex Seadweller som IKKE passer prismæssigt!

Jeg er med på at der er en del Seiko og Citizen der er i den stil. Rolex bliver ikke lige nu, men på sigt er det da en af dem der skal være der.
Svar
#6
rigtig god stil hvis du spørger
mine ure skal med tiden være i samme stil
har kun et lige nu desværre

et rolex tror jeg aldrig jeg skal have (SDeren) er fed
men der er flere og flere der vælger den og så mister jeg lidt interessen
også lidt på grund af dets størrelse

men det er en super klassiker så måske

men jeg skal helt sikkert have noget fra JLC
evt noget af det nye diver eller et MMC.
(når der er tiden til det) Icon_e_wink

JLC står bare over rolex i min bog
og vil altid være mit drømmeur (som også mit budget kan klare
Svar
#7
Så blev der investeret i 2 Seiko Divers, SKXA53K1 og SKX007. Så må jeg se om de passer ind i samlingen. Hm, måske jeg allerede skal sælge mit Revue Thommen igen......!

Jeg smider lidt billeder herind når de ankommer.
Svar
#8
Hej

Jeg har haft et JLC Master Compresser Memovox, og det er absolut anbefalelsesværdig.

MVH Peter
Svar
#9
glæder os til at se de nye børn Icon_e_wink
jeg har set den ene på nettet (skx007)flot model

som sagerne står lige nu er det helt klart den JLC model
jeg arbejder hen imod det er bare et sindsygt flot ur
med en lækker finish.

hvordan bar du dig ad med at sælge det igen Icon_e_surprised Icon_cool
Svar
#10
[quote="Tukjær"]Så blev der investeret i 2 Seiko Divers, SKXA53K1 og SKX007. Så må jeg se om de passer ind i samlingen.

De to Seiko's koster ca 2000 + Christian Jensen (Told & Skvat) Icon_cry Til den pris ville jeg vælge et Tissot Seastar 1000ft. Icon_e_biggrin. Jeg må tilstå, til den pris 2000 får du altså mere for dine kroner. En anden ting som jeg har oplevet med Seikos 7s26-35-36 værker, de har fa..... travlt nogle af dem, bruger altså kun 58 sek på at nå rundt Icon_e_surprised , så de løber ofte lidt for stærkt.

Claus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: