Hej Løkkebo.
Har 3 PAM's, så jeg kender følelsen. Tror jeg bevæger mig over til kun at have PAM's i samlingen, eller som den største del. Har stadig nogle ure jeg aldrig skiller mig af med, men sådan skal det være.
Men du har ret. De har en speciel følelse, som du beskriver flot.
Torben
Ps. Laver selv nogle remme. Som tak for dine fine ord, vil jeg gerne lave en rem til dig ub. Så hvis du sender mig en PM med de mål du ønsker, så sender jeg dig en rem, hvis du ellers er interesseret.
•
i hele 62 timer. Må sige at det holder.
Torben
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hehe så var det jo godt at du ikk begik nogle forhastede handlinger
Super lækker rem også, er nomalt ikk til andet en stål, men den rem lever virkelig uret op syntes jeg, med det mener jeg af med en stållænke ville uret måske få mindre end den opmærksonhed det fortjener.
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Submersible Skrev:i hele 62 timer. Må sige at det holder.
Torben
Det var da flot! Men jo, det angivne timetal er også kun vejledende og ikke 100% præcist. Tror bare man skal regne med omkring 2,5 døgn +/- som hovedregel.
Dog er det aldrig noget jeg har testet på mit eget Pam112 da det er blevet mg fortalt at det generelt går bedst (mest præcist) når det er fuldt optrukket. Derfor er jeg kommet i en rutine med at trække det op hver morgen.
På denne måde kommer det aldrig under 50% og holder tiden perfekt!
Og tillykke med den flotte rem. Har også selv anskaffet mig en saddelbrun krokodilleskindsrem med hvide syninger til mit. Det ser langt pænere ud end den medfølgende sorte kalveskind.
Er i det hele taget fuldt ud tilfreds med min 112'er. Det er mit første Pam og jeg er allerede meget glad og overbevist om at jeg skal have flere. 112'ers stilrenhed og simple maskuline design gør det til den perfekte måde at starte en Pam-samling.
Eneste "minus" er at det jo pga sin størrelse får en del brugsriders ret hurtigt. Men det er jo blot patina

Luminor serien har jo også altid været et brugs-ur og ikke et dress-ur.
Igen tillykke
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Submersible
Super billeder, og en meget lækker rem, remmen har det rigtige vintage look til et Paneraiur.
MVH Peter
•