Hvad er denne 145.022 værd?
Jeg er fristet til at købe denne. Godt nok ikke en cal. 321 men med en sjælden bagkasse, boks og papirer samt service.

İmage
İmage
İmage
İmage

Hvad er en god købs pris og hvad er absolut maks? Sælger er ikke dansk eller medlem her.

Tak.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ikke lige mit speciale, men det har jo ikke tidligere forhindret mig i at forsøge et svar.

Ja bagkassen er jo OK og hører til og er "sjælden" - men er viserne mon ikke udskiftede.
Jeg ville tro at den - som i øvrigt ud fra billederne ser ganske flot ud - skal lande på 12-14.000 dkk?

Meld endeligt tilbage så man kan blive lidt klogere på bagkasse værdier i Speedmosteren

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
11000 - 13000.- for det eksemplar vil jeg mene, med den første "mooon" bagkasse fra 1969. Ikke lavet i så mange eksemplarer, men alligevel dukker de op i ny og næ. Ser ud til at være i god stand på billederne!
Svar
De er faktisk ikke så dyre som man kunne forvente pga. den sjældne bagkasse. Prismæssigt ligger de jeg har set et sted mellem de alm. moon og pre-moon. Altså 14-18 k. Den er i meget flot stand så jeg vil mene 16-18 k. Den er trods alt meget sjælden og interessen for den er stigende. Det kunne godt vise sig at blive en god investering.

/Mads
Svar
Min pris er set i forhold til hvad jeg har set dem til hos forhandlere i DK (2 stk.) det seneste halve år!

De er nemlig (mærkelig nok) ikke så dyre som man skulle tro med den bagkasse, men som Mads skriver, så skulle det jo ikke undre om det kommer?
Svar
Solgt for 21.400,- (auktion).
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Godt solgt må man sige!!!
Svar
Er der nogen der har set sådan en Speedmaster Apollo XIII, ST 345.0022 fra '95 til salg før og som evt. kan huske hvad prisen var?

İmage

Denne kommer med komplet pakke.
999 styks produceret.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det seneste jeg så gik for 5.500 US$. Så det er vel i det leje. Der gik en hvidskivet Apollo XIII på Omegamania for små 18.000 CHF. Men som de andre ure på den auktion er prisen nok i overkanten af det realistiske.

/Mads
Svar
Hej KlausM

Jeg har solgt et identisk apollo 13 ur i butikken for 16400 kroner, godt nok for cirka 10 år siden, og jeg ærgrer mig stadig engang imellem over hvorfor jeg ikke gemte den på lageret.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)