En gave til kæresten...
I får lige en update imorgen...
Min bil var klodset op da jeg kom ned i kælderen imorges, så dagen er gået med politi og forsikringssager...
İmage

//Berg
Svar
Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Svar
Magen til svineri Icon_evil Icon_evil Icon_evil
tyveknægt ved desværre også hvad BMW tager for alufælge og desværre har de derfor ingen problemer med at få dem afsat,
har selv været udsat for lidt af det samme på nogen af mine biler,hvad jeg ikke ville have givet for have stået på lur mens de var i gang,
har de svin også ødelagt din bagkofanger Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
De prøvede at nakke hele m-pakken, men jeg holdt for tæt på væggen, så de ku ikke komme til, men de nåede da at ødelægge den bagerste kofanger.
Fik nakket hele m-pakken i en anden garage for 2 måneder siden, så jeg er ikke så populær hos mit forsikringsselskab.
Så nu tror jeg at jeg sætter pizzabilen til salg og køber noget andet...

//Berg
Svar
Det er jeg sgu ked af at høre Berg men jeg forstår godt hvis du ikke gider kampen mere,
håber du holder dine penge pænt hjemme hvis du skiller dig af med din lækre BMW
jeg har også lige solgt min selvom klimaet for denne grupper biler er lidt køligt for tiden Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Tror det går, fik en god pris da jeg købte den... :)
Skal sørge for at der kommer videoovervågning i kælderen, så jeg ikke behøver at stresse med at komme af med den...

//Berg
Svar
ØV hvor ærgerligt. De skulle fa'me radbrækkes og lægges på hjul og stejle de tyveknægte. Jeg foragter de djævle, som ikke kan respektere andres ejendom Icon_evil

Hvis nogen ikke skulle vide hvad "hjul og stejle" er:

Hjul og stejle var en vanærende straf, der blev brugt i forbindelse med henrettelser. Indtil 1866 kunne danske dødsdomme suppleres med krav om at sætte hovedet på en stejle (pæl) og lægge kroppen på et hjul. Bøddelen parterede kroppen i forskellige dele, anbragte hovedet på en pæl og de parterede kropsdele på vognhjul, der lå vandret på høje pæle. Brugtes mest efter halshugning. Hovedet sattes evt. på stejle sammen med en afhugget højrehånd, som det skete efter henrettelsen af Struensee. Kilde WIKIPEDIA [url]"http://da.wikipedia.org/wiki/Hjul_og_stejle" onclick="window.open(this.href);return false;">http://da.wikipedia.org/wiki/Hjul_og_stejle[/url]

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
I morgen tidlig går skattejagten løs...

//Berg
Svar
berg Skrev:I morgen tidlig går skattejagten løs...
Vi venter i spænding Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jeg har jo helt glemt at give jer en Update. :)
Jeg lavede en god klassisk scavenger hunt, dvs en ledetråd som viser frem til næste ledetråd, som viser frem til den næste - indtil man finder skatten.
Jeg startede morgenen med at stå tidligt op og gemme de 7 ledetråde som jeg dagen før havde forberedt. Hver ledetråd var skrevet på et papir, med tilhørende billeder som ledetråd.
Bare scavenger hunten havde været nok... Hun blev så glad for at jeg havde taget mig tiden til det... Da hun endelig fandt skatten blev hun helt stille... Stilheden fulgtes af en underlig eufori... Ganske fedt at se! :)
Uret var lige som hun havde forestillet sig det, uden tal og uden dato og med sølv skive!
Hun var godt klar over at man skulle ud i en vintage model for at kravene skulle opfyldes, men hun var ligesom jeg ekstremt overrasket over urets stand.
Uret er ydermere nyserviceret og trykprøvet.
Nu er det et par dage siden og hun kommenterer på det hver eneste dag og flere gange om dagen.

Her er et wristshot sakset fra hendes facebookprofil.

İmage

//Berg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)