Oris TT1 Titanium eller Stål?
#11
Jeg fandt lige nogle bedre billeder af mit kommende ur.

İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
#12
Hvor er det et lækkert ur du har på bedding der Claus!!

Glæder mig virkeligt til at se "rigtige" billeder af det, for nogle af de sidst postede (f.eks. det med fælgene) er tydeligvis manipolerede. Men flot er uret dæleme!!

Mit gæt er at din samling langsomt men sikkert vil gå mod dyrere og færre ure!

Lad os endelig høre om jeg har ret!! (Om ca. 3-4 år)

Icon_rolleyes Sogge
Svar
#13
Tror billederne er gode nok. Jeg fandt billederne på en engelsk hjemmeside.

Du har ret i at jeg får færre ure, men bedre. Nu har jeg snart heller ikke flere at sælge af. Skal dog lige af med mit Seiko Sportura Kinetic og så ryger Breitlingen nok også igen.
Svar
#14
hvor sælger du dine quartz ure?

vh
peter m n
Svar
#15
Jeg har solgt en del til venner og bekendte. En del på QXL og DBA.
Svar
#16
Hej

Jeg sælger da Quartzure hverdag.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar
#17
så tager jeg alle mine quarts ure med d. 15. Peter så kan du jo se om du kan sælge nogle af dem til en god pris Icon_e_wink
vh
peter m n

PS

en god pris ville blive omsat til et speedmaster købt hos dig Icon_e_wink
Svar
#18
er lige oprettede dejligt at se oris herinde også har selv en carlos coste model vil gerne høre jeres andre mening om mærket selv er jeg vild med det kan godt lide at det ikke er MEGA kendt og at der er kvalitet for alle pengene
Svar
#19
Du er jo selv inde på det. Værket er som i så mange andre et ETA - men det er bestemt et udemærket værk. Oris har flotte ure - og en lidt anden kasse end så mange andre med de lidt skrånende kanter, og du har helt ret det sidder ikke på armen af gud og hvermand - og det er absolut et af de ure hvor man til en rimelig penge får kvalitet for kronerne.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#20
kan kun være helt enig Icon_cool, nu skal jeg bare fundet noget andet til at sidde ved siden af det i winderen.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: