Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg synes også at vi har et super forum - og jeg vil helst snakke Vintage.
Men der er intet i vejen med at snakke nyere ure også, blot synes jeg at vi skal holde os til gode ordentlige ure - ikke nødvendigvis dyre og fine, men ordentlige ure.
Definer "ordentlig" ! det kan jeg nok ikke, men der er masser af ordentlige mekaniske ure som kan købes nye, brugte eller Vintage fra 1000 kr og op - under denne pris kan man sikker også købe ordentlige ure, men så trænger de ret ofte til en kærlig hånd, men mindre man er ret dygtig og ret heldig!
Billige quartsure og fake ure er ikke "ordentlige" ure, synes jeg!
endelig kan man jo på forsiden læse:
Denne site er et totalt uafhængigt medie for alle de som interesserer sig for armbåndsure af høj kvalitet.
vh Baun
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Du er skam mere end velkommen til at spørge om nye ure på "Vintage" forummet. Der bliver ofte talt om nye Sinn, Fortis, Certina, Longines, etc.
"Vintage" navnet for "det almene" forum er lidt misvisende, men det skal du ikke tage dig af. Brugerne af forum er mest til mekaniske ure (knap så meget quartz), men derudover er der ingen begrænsninger. Om et ur koster 2k, 30k eller 100k er lige meget, bare man kan se det smukke i dem.
Der findes også en artikel af Mads G. under "links/artikler"-fanen om nye ure i 3k klassen. Læs den - den er go'e.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg vil lige sige at Vintageure.dk er for alle der interesserer sig for ure, også ure i den billige ende dog ikke kopier, og jeg ved godt at du har en kopi af et TH men det skal endelig ikke holde dig væk, for du lærer jo nok noget herinde.
MVH Peter
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
GTwatch Skrev:Der findes også en artikel af Mads G. under "links/artikler"-fanen om nye ure i 3k klassen. Læs den - den er go'e.
Kan ikk rigtig se den tråd du snakker om
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 585
Tråde: 91
[url]"http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=297">http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=297[/url]

Sogge
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
sogge >>> tak
plus aura plus, telle est la vie.
•