Svar: 2
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
..der var nogen der havde noget på spil her.
Beklager, det var ikke min mening at gøre ondt værre her! Dog vil jeg mene at der er noget at gå efter da der er tale om en fysisk butik, men nok med engelske myndigheders indblanden. Kender ikke reglerne hos Visa, men man kan man ikke også afmelde betalingen med argumentet om urent trav?
Men det kunne jo også være at der lå en 5513 i posten - man kan jo håbe...
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Et fint matskivet 5513 m. b/p ligger i ca. 37-40 k. Et 1665 til 50 k er mere realistisk, men så er det også med replacement SL skive, visere og indlæg.
Deres priser er urealistiske og jeg nægter at tro at det holder vand. Som stefan også skriver er deres AP´er langt billigere end markedsprisen og det er eftertragtede modeller lige som deres Rolex. Var der hold i det var disse ure for længst solgt.
Men lad os se hvordan historien ender. Kommer der et fint 5513 med posten til TC, tror jeg da lige der skal shoppes lidt
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Til de priser de har vil jeg gerne købe et dusin 5513, og så sælge dem bagefter, da det vil give en god pensionsopsparing til mig.
MVH Peter
•
Ankom 5513'eren nogensinde?
Mvh Morgan
•
Hej
Når man køber til den pris kommer der vel højest en kopi, hvis der kommer noget.
MVH Peter
•
Svar: 220
Tråde: 82
så er uret kommet. der var box og papir med til det. lækket ur. ikke helt så flot som på deres billede på deres hjemmeside. med i rigtigt god stand.
så imorgen går turen ind til klarlund for at se om det er ægte.
så nu har jeg gået over en uge med tynd mave..
MIT første rolex
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
TC Skrev:så er uret kommet. der var box og papir med til det. lækket ur. ikke helt så flot som på deres billede på deres hjemmeside. med i rigtigt god stand.
så imorgen går turen ind til klarlund for at se om det er ægte.
så nu har jeg gået over en uge med tynd mave.. 
MIT første rolex 
Siger Klarlund god for den, så har du gjort en overordentlig god handel - krydser fingre for dig og ser frem til tilbagemelding her forhåbentligt
vh
•
Hej
Mit gæt er på en god fake, men det ser jo ud til at det ikke er tilfældet, men jeg glæder mig også til Klarlunds dom af uret.
MVH Peter
•
Svar: 524
Tråde: 50
@TC
Kan du evt poste nogle billeder vi kan se? Tror vi er mange som er meget spændt på hvordan tingene ser ud
•