Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Speedy Skrev:thomasholm Skrev:Jeg bestilte sidst i November en Sub m. dato men den er ikke kommet hjem til forhandleren endnu?. Er det normalt, at der er så lang leveringstid?. ( det er med sort krands ). Har nestilt den hos ... der ikke er autoriseret rolex forhandler, men jeg kender ejeren og har fået en meget god pris den vej igennem.
Hej Hannover
Navnet på forhandleren har fremgået men er blevet slettet i aften. Det er vel også fair nok, da pgl. sikkert ikke bryder sig om at blive offentlig kendt blandt sine kollegaer for at kunne "skaffe billige" Rolex ure!
Ja det er da helt rimeligt - det må ha været en fejl at lægge navnet på. Jeg mener stadigt (vel egentligt som du) at man kan få en grey market sub til ca 33 k - måske 1 år gammel NIB med papirer (ikke ifyldte) og at det så må være muligt at skyde den af uden fortjeneste til en søn eller nevø til 30 k - men du har ret - jeg vidste naturligvis ikke det havde været offentligt navnet.
Selv en AD kan vel sælge en sub til 30 skulle jeg faktisk tro, hvis han smed al fortjeneste, ved nogen hvad en AD har i fortjeneste på en sådan sag
Sig den koster 36.5 og den sættes ned til 30 så er momsen jo en del af nedsættelsen så den skal bare ned med omrking 5.200 i pris, og har en AD mon ikke det i fortjeneste trods alt?
Så - til en meget nær familie - why not - eller skyder jeg under?
vh
•
Svar: 126
Tråde: 10
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg ville da netop gå udfra at avancerne på dyre ure var ret høje pga. høje omkostninger til lagerhold osv. og at der derfor var mulighed for en pæn rabat, det er ihvertfald ofte tilfældet for "luksusvarer" - at butikkens nulpunktsavance godt kan være meget høj er så en hel anden historie.
Rolex-forhandlerne kan dog være den berømte undtagelse da der er en høj efterspørgsel på produkterne (se bare på Daytona'erne som går for +30-50% på brugtmarkedet) men for "alle de andre" ville jeg da tro at der var rabatter at hente
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl!
/U.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Såvidt jeg husker var uret bestilt hos Sct Mathias ure guld og sølv, i Viborg, som ikke er Rolex forhandler, så derfor greymarket.
MVH Peter
•