Svar: 45
Tråde: 18
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg bestilte sidst i November en Sub m. dato men den er ikke kommet hjem til forhandleren endnu?. Er det normalt, at der er så lang leveringstid?. ( det er med sort krands ). Har nestilt den hos ... der ikke er autoriseret rolex forhandler, men jeg kender ejeren og har fået en meget god pris den vej igennem.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Tja mon ikke det var mest relevant at spørge din grey market leverandør? Umuligt at sige når han ikke er autoriseret forhandler. Sub ref. 16610 ligger ofte i vinduerne hos div. AD´s og ventelisten er stort set ikke eksisterende. Så måske du bare skulle købe det hos en AD i stedet for ham Skt. Mathias gutten

De er lette at skaffe, så din leveringskilde lyder lidt tvivlsom i mine øre... Du skal i hvertfald have en klækkelig rabat for at det er besværet værd.
/Mads
•
Tak for svaret. Forhandleren siger at der er ca 2 måneders levering endnu. Har fået det til en meget meget god pris, så vil absolut vente på, at den kommer hjem. Undrede mig bare over at det tager så lang tid
•
Svar: 299
Tråde: 9
Hvor meget er den meget gode rabat på ????
Hvis du kontakter Morgan, kan han helt sikkert skaffe et eksemplar inden for meget kort tid (sikkert en uge, men hør selv Morgan).
Morgans pris er også MEGET MEGET god, så det er spørgsmålet om det er værd at vente 2 mdr. endnu, inden du får dit i øvrigt meget lækre ur.
4 mdr. ventetid på et helt almindelig Rolex Submariner, lyder i mine øre, som om din gode ven, ikke brænder ret meget for at få et ur hjem til dig
MVH
Jacob K
•
Svar: 20
Tråde: 0
Hmnnn!
Det lyder næsten som om din makker har lovet lidt mere end han kan holde.
Normalt er der ikke lang levering på en Submariner Date.
Prøv som de andre nævner at forespørge dig lidt omkring, det kunne være at det var næsten ligeså billigt, og så til gengæld en del hurtigere
Bedste Hilsner / Best Regards
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg kan absolut også anbefale Morgan Jones, jeg vil gætte på at han er noget hurtigere til at levere.
MVH Peter
•
Svar: 65
Tråde: 14
Men kunne være spændende at høre, hvad en meget god rabat er - kan jo være det er værd at vente 4 md!! - tror det dog ikke, da det vel er vanskeligt at skaffe en rigtig stor rabat på Rolex
•
Svar: 84
Tråde: 2
Det eneste der ikke er kommet frem, er den meget meget store rabat
Kan dog ikke forestille mig, at en ikke AD skulle kunne konkurere
med en AD. Og 16610 er en normal lagervare.Hvor er hunden begravet ?
mvh
Steffen Mortensen
•
Uret har jeg fået, og har fået det til 30000. Ved ikke om det er det samme en ad kunne sælge det til, men er vildt glad for den i hvert fald.
•
Svar: 976
Tråde: 62
Det er da også et lækkert ur
•