07-07-2012, 03:01 PM
List de mærker som er din personlige top 5 ud fra hvad du lægger vægt på nå du køber et ur og gerne med en lille begrundelse bag ved
selv er jeg stor diver fan og det bære min liste så også præg af
JLC. Et rigtig high-end mærke for mig og det varmer hver gang jeg står med et
Rolex. Jeg er mest til dykker ure hvor jeg mener de har verdens smukkeste design måden hvor kassen og lænken mødes
Seiko. Sindsyg flot value for money og deres position i urverden kan slet ikke overvurderes,deres diver design finder jeg også rigtig flot.
Oris. Igen er det diver designet der fanger mig,du genkender et Oris med det samme og deres bære komfort selvom de laver store ure er
Sinn. Et mærke som først på det seneste er gået rigtig ind under huden på mig,deres tyske no nonsen design tiltaler mig helt vildt.
Der er flere mærker derude som tiltaler mig men pt er disse i top fem.
selv er jeg stor diver fan og det bære min liste så også præg af
JLC. Et rigtig high-end mærke for mig og det varmer hver gang jeg står med et
Rolex. Jeg er mest til dykker ure hvor jeg mener de har verdens smukkeste design måden hvor kassen og lænken mødes
Seiko. Sindsyg flot value for money og deres position i urverden kan slet ikke overvurderes,deres diver design finder jeg også rigtig flot.
Oris. Igen er det diver designet der fanger mig,du genkender et Oris med det samme og deres bære komfort selvom de laver store ure er
Sinn. Et mærke som først på det seneste er gået rigtig ind under huden på mig,deres tyske no nonsen design tiltaler mig helt vildt.
Der er flere mærker derude som tiltaler mig men pt er disse i top fem.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)