GMT II S/S Med keramisk krans...?Nu med Billeder
Hej

Har du prøvet Møller Thorgaard i Esbjerg også autoriseret Rolex forhandler, du kan ringe og tale med Rune han er altid god for en ursnak,
og indehaver af butikken.

MVH Peter
Svar
Sub'erman Skrev:jeg har skrevet til dem. De har jo altid lukket, når jeg kommer hjem fra arbejde Icon_e_smile

Ringer også imorgen...

hvis de har én hjemme, står den vel i vinduet??
Det er jo så en "demo"- model!! Icon_e_wink

MVH

SK

Så må du ringe mens du jobber? Icon_e_wink
Svar
de havde minsandten en i Århus!! Icon_e_biggrin
Tak til Petr Mac for tippet!! Icon_exclaim

Pudsigt, men det føles lidt, som om jeg er utro; at handle med andre end Klarlund. Jeg har altid købt nye ure dér. Icon_e_surprised

MVH

SK
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:de havde minsandten en i Århus!! Icon_e_biggrin
Tak til Petr Mac for tippet!! Icon_exclaim

Pudsigt, men det føles lidt, som om jeg er utro; at handle med andre end Klarlund. Jeg har altid købt nye ure dér. Icon_e_surprised

MVH

SK

Var så lidt Icon_e_wink
Vi må jo lige være hinanden behjælpelige! Det er jo det forummet er til for.
Men, hvis du henter uret, så se om du kan komme til at handle med Jørgen. Han er en fin fyr, der ikke er bange for en lille ursnak eller to.
Svar
Som forholdsvis ny ur-entusiast og uden den helt store viden om Rolex' tidligere modeller, kan jeg ikke sige så meget om kvaliteten af det nye GMT i forhold til de tidligere.

Jeg var nede ved Peter Jürgensen i Flensborg for en måneds tid siden og spurgte om de havde den nye liggende, hvilket de havde ude bagved. De hentede den frem, så jeg kunne få lov at fornnemme hvad det var for noget. Jeg synes det var et virkelig lækkert ur! Jeg ved selvfølgelig ikke om de stadig har den. Den kostede i øvrigt 5.350 EUR.

Mvh
Morten
Svar
hej Sub'erman
har du købt det rolex 116710? hvis du har kan du så vise nogle billeder her, som du selv har taget?
er lidt nysgerrig Icon_e_wink

hilsen
peter m n
Svar
bor lidt lang væk fra butikken.....
men de vil gerne sende det!! Icon_e_biggrin

post og bankoverførsler kan tage fra 2- til 21 dage heroppe, så jeg har ikke modtaget noget endnu....
men jeg arbejder på sagen!!!!

MVH

SK
/SK
Svar
ja jeg så godt bagefter, jeg skrev, at det var en rimlig ny tråd, og mente at kunne huske at du befinder dig på en ø Icon_e_biggrin og så går der jo lidt tid men glæder mig til at se DINE billeder af uret Icon_e_biggrin
Svar
Jeg glæder mig også til, at se dine billeder af uret Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
selvom jeg er en absolut fotoklovn, så glæder mig til at tage dem!!! Icon_e_biggrin

MVH

SK
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)