GMT II S/S Med keramisk krans...?Nu med Billeder
For og imod den nye model??

Klarlund har mindst 2 mdr ventetid på den.
Den gamle er på lageret.
jeg har ikke mulighed for, at få den nye i hænderne!

Jeg savner lidt input, som kan gøre ventetiden nemmere???

Gammel model pro & contra?
Ny model pro & contra?

MVH

SK
/SK
Svar
Mener faktisk Knud P. i Århus har den på lager?
Tag og giv dem et kald og hører ad. Hvis du vil handle der.
Svar
first thing imorgen!!!

MVH

SK
/SK
Svar
var det en århus-historie?????
Ifølge klarlunds hjemmeside har de kun to butikker; begge i KBH.

You've got me!!!

MVH

SK

eller også hedder den noget andet??
/SK
Svar
Knud Petersen, Århus.

M
Svar
UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD Icon_redface Icon_redface

Kan se jeg er kommet til at skrive klarlund, men mente Knud P...!!!
Svar
Sub'erman Skrev:For og imod den nye model??

Morgan (eller muligvis en af de andre faste skribenter herinde) har på et tidspunkt skrevet rosende om værk-forbedringer i den nye model - mon ikke du kan finde hans artikel?

Jeg har den gamle og har haft den nye i hånden et par gange - den er virkelig super. Den nye er noget større, og især kransen er helt utroligt lækker, både med de noget tydeligere markerede tal, der er indlagt i keramikken, og især fordi den drejes i 24 bløde og præcise hak. Den kan altså kun sættes netop for hver af de 24 tidszoner og ikke ind i mellem. Jeg mener - men er altså ikke sikker - at den nye lænke har fræset lås i stedet for den gamle simplere lås.

Mig bekendt fås den nye endnu kun med helt sort krans, og det er måske den eneste anke jeg kan komme på; men det er jo et helt personligt valg. Hvis jeg skulle købe i dag ville jeg nok vælge den nye, selvom jeg egentlig foretrækker den rød/sorte krans, som jeg har på min gamle.

/Bjørn.
Svar
Ref. 116710 er mere lækkert hele vejen rundt end ref. 16710. Både krænsen, kassen, skiven, værket og specielt lænken er lige en klasse bedre end det gl. Så jeg ville vente på den nye, eller købe et brugt.

Der er to K. Pedersen i Århus. Men aner ikke om de har uret på lager. Men ring da rundt til div. provins ADs. De plejer at være bedre mht. levering af de mere eftertragtede modeller end Klarlund.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Ref. 116710 er mere lækkert hele vejen rundt end ref. 16710. Både krænsen, kassen, skiven, værket og specielt lænken er lige en klasse bedre end det gl. Så jeg ville vente på den nye, eller købe et brugt.

Der er to K. Pedersen i Århus. Men aner ikke om de har uret på lager. Men ring da rundt til div. provins ADs. De plejer at være bedre mht. levering af de mere eftertragtede modeller end Klarlund.

/Mads

Jeop en i brabrand og en i århus c.
Men jeg ved de har en GMT på lager i århus Icon_e_biggrin
Plus en g/s daytona. Icon_rolleyes
Og måske endda en milgauss med hvid skive på lager i brabrand...
Så det er bare udover stepperne
Svar
jeg har skrevet til dem. De har jo altid lukket, når jeg kommer hjem fra arbejde Icon_e_smile

Ringer også imorgen...

hvis de har én hjemme, står den vel i vinduet??
Det er jo så en "demo"- model!! Icon_e_wink

MVH

SK
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)