Forslag til titanium toolwatch
#41
Martin Kreutzer Skrev:Jeg sad lige og surfede lidt på JLC EWC, for at gense den. Faldt så over disse billeder [url]"http://home.watchprosite.com/show-forumpost/fi-17/pi-2407376/ti-402916/s--7/">http://home.watchprosite.com/show-forum ... 2916/s--7/[/url]


, og var med det samme overbevist om, at jeg skal over i den mere rå genre, væk fra de glatte, skinnende JLC/Panerai typer. Sådan et AP ser bare for godt ud om håndledet, men man kan ikke få AP gummibånd og titanium til menneskepenge, vel?

Det er ikke det store problem. Titanium ROO er de billigste (på brugtmarkedet) og så skal du bare have en gummirem efterfølgende. De koster 1000-1500 kr. grey market. Hos Klarlund vel ca. 5 k for rem og spænde. ROO er dyre men den løsning du søger er ikke dyrere end eksempelvis et Safari. Tvært imod. Du kan også suplere med andre aftermarket remme. Tjek her:
[url]"http://www.apbands.com/">http://www.apbands.com/[/url]

/Mads
Svar
#42
Hej Mads

Det lyder faktisk som en mulighed. Men hvor skal man søge efter brugte AP Roo? Ebay forekommer mig at være et lidt utrygt sted at handle ure af den kaliber.

Hilsen

Martin
Svar
#43
Martin Kreutzer Skrev:Hej Mads

Det lyder faktisk som en mulighed. Men hvor skal man søge efter brugte AP Roo? Ebay forekommer mig at være et lidt utrygt sted at handle ure af den kaliber.

Hilsen

Martin
Igen kan det kun siges: køb sælger før uret. Alternativt kan du følge med på TZ og thePuristS.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#44
så blev jeg præsenteret for den engang ifb. med en urhandel. titantium føles helt forkert på grund af vægten. nærmest som blik fordi det intet vejede. tror at kvalitetsfølelsen også mærkes/føles lidt med/på vægten. det er jo ikke for ingenting, at der sidder et blylod i de gamle fjernbetjeninger til B/O.

mærkeligt hvad der føles rigtigt/lækkert når man står med uret i hånden, for titanium er jo et perfekt matriale i mange sammenhæng.

hvad siger i boys?

Mikael
Svar
#45
Jeg kan heller ikke rigtig med titanium. 100 % pga. vægten. Det føles også forkert for mig at uret kun vejer det halve og det giver ikke samme fornemmelse af kvalitet. Rent udseende mæssigt syntes jeg nu godt om titanium. det rå look passer godt til tool-watches.

Martin smid en wtb annonce på timezone, thepurists og div. andre sider. Den tyske ebay er bestemt også en mulighed. Men vær obs på at sælger skal være ok.

/Mads
Svar
#46
Hej Martin

Mywatch har et Kobold SMG i titanium tilsalg, superfedt ur efter min mening, IWC 3536 er absolut også et godt valg, holder nok prisen lidt bedre end Kobold, men er noget mere almindelig, hvis du vil have noget anderledes end andre så køb et Kobold, det har Bill Clinton gjort, og jeg vil gætte på at han har råd til dem allesammen.

MVH Peter Icon_e_smile
Svar
#47
Tja Clintons foretrukne er jo et AP ROO Navy og med de takster han kører med på sine foredrag, burde der nok være råd til mere end et enkelt eller to ure Icon_e_surprised

/Mads
Svar
#48
Hvordan går det med at finde AP Martin?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#49
Der kom godt nok lige en fødsel på tværs i går, men nu er pigen ude og i god behold, så i morgen køber jeg - ikke et AP - men et IWC Aquatimer Titanium af den gamle type. Jeg så og rørte ved det i lørdags og blev helt vildt forelsket. Det sad simpelthen så godt og var lige mig.

AP Roo må vente til næste barn Icon_smil
Svar
#50
Martin Kreutzer Skrev:Der kom godt nok lige en fødsel på tværs i går, men nu er pigen ude og i god behold, så i morgen køber jeg - ikke et AP - men et IWC Aquatimer Titanium af den gamle type. Jeg så og rørte ved det i lørdags og blev helt vildt forelsket. Det sad simpelthen så godt og var lige mig.

AP Roo må vente til næste barn Icon_smil
Tillykke og tillykke!!

Men det er en dårlig handel, du har indgået, hvis din sidste sætning passer. Udskift eventuelt "barn" med "sko".

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: