COSC certifikat
#41
Så modtog jeg også mit certifikat. Men ingen gave.....
Svar
#42
så har jeg fådet afvide at mit certifikat vil komme om et par dage
Svar
#43
Der gik 9 dage fra jeg skrev til jeg modtog med posten.
Svar
#44
hej jeg har skrevet tidliger her og spurt om certifikat hvad man skulle gøre vis man ville have sådan et og det er gjordt så alt er ok . men jeg havde prøvet at ringe til omega danmark som ikke viste en skid om det og de fortalte mig at der skulle man kontakte forhanler der hvor man har købt uret og at det koste penge at få sådan et SÅ SPØR HVORFOR VED OMEGA DANMARK IKKE EN SKID OM DET ER DET FORDI DER SIDER NOGLE DER IKKE VED HVAD HVAD DE LAVER I DET FIRMA DE ER ANSAT I Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Svar
#45
peter g Skrev:hej jeg har skrevet tidliger her og spurt om certifikat hvad man skulle gøre vis man ville have sådan et og det er gjordt så alt er ok . men jeg havde prøvet at ringe til omega danmark som ikke viste en skid om det og de fortalte mig at der skulle man kontakte forhanler der hvor man har købt uret og at det koste penge at få sådan et SÅ SPØR HVORFOR VED OMEGA DANMARK IKKE EN SKID OM DET ER DET FORDI DER SIDER NOGLE DER IKKE VED HVAD HVAD DE LAVER I DET FIRMA DE ER ANSAT I Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Jeg synes din vrede er lidt overdrevet. Jeg tror i så fald den skal rettes til Schweiz - for jeg tror ikke Omega orienterer særligt bredt om denne mulighed for at få certifikatet - heller ikke voldsomt tydeligt på deres eegen hjemmeside - Det er noget der går frå person til person via sådanne sites som dette tror jeg.

Der må vel være en del administration ved det, og hvis man forestiller sig at rigtigt mange ville ha det tilsendt, måtte det være billiger at lade det følge æske, garanti og manual i alle fald. Det er en omkostning man tydeligvis har bestemt sig for ikke at have i Schweiz.

Jeg tror Omega ønsker at så få som muligt benytter sig af muligheden. Det må koste hver gang at skulle i arkiverne og finde certificat frem og så poste det m ed snailmail. At de gør det er en flot after-sales i alle fald.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#46
peter g Skrev:hej jeg har skrevet tidliger her og spurt om certifikat hvad man skulle gøre vis man ville have sådan et og det er gjordt så alt er ok . men jeg havde prøvet at ringe til omega danmark som ikke viste en skid om det og de fortalte mig at der skulle man kontakte forhanler der hvor man har købt uret og at det koste penge at få sådan et SÅ SPØR HVORFOR VED OMEGA DANMARK IKKE EN SKID OM DET ER DET FORDI DER SIDER NOGLE DER IKKE VED HVAD HVAD DE LAVER I DET FIRMA DE ER ANSAT I Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

Men hvorfor skriver du ikke bare til Schweiz, og glemmer alt om Swatch Group i DK? Så får du sikkert dit certifikat, (hvis dit ur er omfattet af "reglerne"), og så behøver du ikke gå rundt og være skide sur og negativ mere!

PS. Det er positivt ment Icon_e_biggrin
Svar
#47
som John forstår jeg ikke hvorfor Omega ikke bare vedlægger beviset med uret. Det ville da være langt den bedste og billigste løsning for alle parter. Uret er jo testet og det er bare at vedlægge papiret. Det er iøvrigt praktiseret af mange andre mærker som COSC tester. Der følger beviset værket frem for at samle støv i Schweiz og blive kasseret efter 5 år.

/Mads
Svar
#48
tak for svarne, jeg syntes også at der skulle være et når man købber et ur. men det var sådan at hun spurte mig hvor jeg havde hørt det.da jeg fortalte at det havde jeg læst på vintageure sage hun ord ret dem der sider der og skriver ved ikke ikke noget om ure og jeg må sige at jeg syntes jeg er bleve meget godt behandlet her inde. jeg kan kun sige omega i danmark ringer eller skriver jeg sku aldrig til mer Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Svar
#49
Certifikatet ankom idag!!
vedlagt var en lille personlig hilsen og en lille booklet om Omega Deville's historie...

NICE... Icon_e_biggrin

MVH

SK
/SK
Svar
#50
hej ja så kom mit certikatet idag det ser sku godt ud Icon_e_biggrin Icon_e_smile Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)