Forslag til titanium toolwatch
#31
Hej

Kobold Soarway Diver Seal i titanium er absolut superfed men uden dato,IWC Aquatimer er federe men dyrere og Panerai går man aldrig fejl af, jeg har selv alle tre, og vil ikke undvære nogen af dem, de to sidste er dog i stål.

MVH Peter
Svar
#32
Det fedeste tool watch i titanium, som jeg selv har haft, er ubetinget Fortis' B-42 chrono i den limited version
med Lemania 5100 værket. Hvis du kan finde en (kun lavet i 500 stk.), så KØB det!


İmage
Svar
#33
Det Fortis minder alt for meget om mit Tutima (ligeledes med Lemania 5100 urværk).

Til gengæld frister IWC aquatimeren mere og mere.

Hilsen

Martin
Svar
#34
Så er den her måske også udelukket Icon_e_wink Sinn EZM1, også med Lemania 5100 værk.

İmage
Svar
#35
Jeg har godt luret på det Sinn ur, allerede dengang jeg købte mit andet ur. Lige nu og her må jeg lige se lidt på en aquatimer, og så tage den derfra.

Hilsen

Martin
Svar
#36
Icon_e_biggrin jammen det er da bestemt også et godt valg...
Svar
#37
Martin Kreutzer Skrev:Til gengæld frister IWC aquatimeren mere og mere.

Det er også et fedt ur, det er efterhånden laaang tid siden jeg sidst har gået med et andet ur.

İmage
Svar
#38
Jeg sad lige og surfede lidt på JLC EWC, for at gense den. Faldt så over disse billeder [url]"http://home.watchprosite.com/show-forumpost/fi-17/pi-2407376/ti-402916/s--7/">http://home.watchprosite.com/show-forum ... 2916/s--7/[/url]


, og var med det samme overbevist om, at jeg skal over i den mere rå genre, væk fra de glatte, skinnende JLC/Panerai typer. Sådan et AP ser bare for godt ud om håndledet, men man kan ikke få AP gummibånd og titanium til menneskepenge, vel?
Svar
#39
Henrik Husted Skrev:İmage
Det ser sgu godt ud med sådan en gummirem. Hvad koster sådan en? Jeg går ud fra, at den også passer på stål-modellen.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#40
GTwatch Skrev:Det ser sgu godt ud med sådan en gummirem. Hvad koster sådan en? Jeg går ud fra, at den også passer på stål-modellen.

Ja, den passer også til stål-modellen. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener at prisen ligger omkring 2500,- for gummiremmen. Der er sikkert andre som kender den nøjagtige pris?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)