Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Mikael Lange Skrev:Det der gør mig rigtig nervøs, er en 16523 G/S daytona til ca. 38k. med box og books/papirer?
og 50k for en 1665, er det ikke også lidt for billigt mads/morgan?
[url]"http://www.prestige-watch.com/oro/index.php?main_page=product_info&cPath=1_83&products_id=199">http://www.prestige-watch.com/oro/index ... cts_id=199[/url]
Det tror jeg simpelt hen ikke på.....
Mikael
Lidt kryptisk formulering af Pre-owned with Rolex box and book - Kan jo være de som hører til - men kunne jo også bare være en rolex æske med bog, men ud fra hvad man læser tidliger, så er dert jo en butik hvor man kan se og hente uret? Dog er det mærkeligt at man (eller i alle fald jeg) ikke ved at bladre rundt på siden - kan se en adresse - kun at det er i London
Ved betaling via Visa står man jo ikke helt dårligt, men jeg tror ikke Visa trækker ens betaling tilbage bare man siger uret ikke var som ventet (eller med skiftede dele osv)??
Jeg kan heller ikke lidt at PRESTIGE WATCH ikke giver nogen direkte match på yellowpages UK ELLER hos BT (British telecome) under business name.
Jeg finder den ved at goolge som bare p..... men kun som:
http://www.020.co.uk/maps/SW3+6NT/48974
Placeringen ser ok ud, men igen - der er ikke et vejnavn og nr, så teoretisk en postbox?
Det er måske bare mig der ikke kan finde adressen, eller køberen har den måske?
Butikken hedder måske ikke Prestige watches, men man kunne godt tro et eller andet linkede til den?
Selve urene ser jeg intet fake ved - men omvendt er det ikke meget billede man får, og inte at papirerne - så det er jo mest priserne som??
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
har en flot maghonibox, som original box. Den mangler ofte og er i høj kurs...og hvad er books? booklets eller certificat?, det gør også en forskel...
Citat:16523'er uden papirer og i urimeligt dårlig lænke stand kan man nok godt lige finde under 40
så er vi også langt uden for Eu?
Deres priser er inden for Eu, hvilket jo oftest ikke gør urene billigere, så jeg er meget skeptisk, men lad os nu se....
Mikael
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Af hvad jeg lige kan finde ud af på nettet, så ligger de inde i det der hedder "Bourbon-Hanby Antiques Centre", som jeg forestiller mig er en slags arkade, med selvstændige små butikker indeni.
"Bourbon-Hanby Antiques Centre" eksisterer, men det fortæller jo ikke noget om hvorvidt man kan købe billige Rolex ure derinde. Min erfaring siger mig dog, at det ville ligne London dårligt, at man skulle kunne købe usædvanlige billige antikviteter der
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
site. de er åbenbart flyttet.
[url]"http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=163317&rid=0">http://forums.watchnet.com/index.php?t= ... 3317&rid=0[/url]
her er hvad ejeren Norma siger om sig selv:
Biography: I WORK AS A DEALER FRO THE LAST 17 YEARS IN LONDON, PARIS, BRAZIL,PERU,SCANDINAVIAN ETC.. MY PASSION FOR WATCHES IS BEEN FROM YOUNG AGE. WORK AT WATCH DPT. FOR FULHAN PAWNBROKER LONDON SW3 ,JANIS JEWELLERY IN BOND ST.W1, ANDREE KAAE IN GRAYS ANTIQUE MARKET LONDON W1 , BOURBON AND HANBY SW3 , STAR MY OWN BUSINESS 4 YEARS AGO IN CHELSEA LONDON AS PAWNBROKER DIAMOND DEALER AND BUY AND SELL NEW AND SECOND HAND WATCHES
Date Of Birth: November 18, 1960
Mikael
•
Svar: 2
Tråde: 0
En af mine venner var fristet af et ur,de havde til salg. Da jeg var i London tog jeg forbi for at verificere og med penge på lommen for at snuppe det åbenbare gode tilbud (mint og komplet PAM27c til 25k dkk)... Efter telefonisk kontakt til hende ejeren fik jeg at vide at man kunne komme og kigge på tingene i deres fine butik.
Fro tager jeg forbi med kæresten på en lørdag eftermiddag, da det heldigvis ligger tæt på et af shoppingdistrikterne, hvor hun så får en pause og jeg stillet lysten for ure...
Var ved at dø af grin da jeg så den såkaldte "antik arkade" - patetisk, ultralille og denne på nettet overbevisende butik var ca 2 m2. Basalt set var det stueetagen i en ældre forretningsbygning, der var opdelt i disse små "båse". man kunne ikke komme ind, men kigge ind gennem en luge - måske man også kunne købe en busbillet.
Det vildeste ur de havde var et gammelt ubestemmeligt Rolex Oyster, ved siden af ubrugeligt tingeltangel, plastikure og andet crap. Vred over at spilde min tid beder jeg den ikke engelsktalende person i butikken om at finde hvad der åbenbart ikke er der. Jeg skrider og 5 min senere ringer vores veninde til mig og siger at nu er hun på rejse og jeg bare skal sende hende penge, for uret er på et fjernlager...
Det er så let at puste noget stort op på nettet, men IRL er det en anden historie! Det er sku ærgeligt at miste 75% af et urs pris for nada, fremfor at give 100% hos en af the good guy's - og dem er der heldigvis mange af!
"Buy the seller, not the watch"...
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
YC - det lyder ikke så rart - Du har betalt med Visa - prøv lige at høre banken hvordan du står hvis der ikke er ur om 14 dage - eller du modtager noget andet end det du troede du bestilte, så du er lidt på forkant med hvordan du kan få pengene retur for det tilfælde at .....
Jeg synes det lyder farligt
vh
•