Mit ur taber tid - Omega Seamaster Chronograph
Hej Omega drenge

Min omega seamaster chrono fra 2001, er begyndt at tabe meget tid, så regner med det skal en tur til service og få det tjekket og renset.

Ville i fortrække en aut. Omega forhandler eller kan jeg som påtænkt aflevere det hos Bo Mølbak?

Mvh.
P. Sebastian.

PS. jeg plejer at bruge Klarlund, men synes det kan være en lidt dyr fornøjelse.
Svar
Jeg brugte for nylig Bo til et PO med cal.2500 (co-axial) uden problemer.

JEG ville gå til Bo Icon_e_wink

Sendt via Tapatalk
Svar
Kunne måske også klares at Jørgen Krognos - og måske blot med en justering til 100 kr.

vh Baun
Svar
Citat:Du skriver at du plejer at bruge Klarlund. Vil det sige at det er 2. gang du skal have dit Omega til rensning siden 2001, eller har du blot haft et andet ur til rensning hos Klarlund?
Jeg har brugt klarlund til andre ure, men har fået rettet min lænke til dette ur hos klarlund også.

JEg tror bare jeg smutter forbi Bo Mølbak og får det justeret og renset.
Svar
p.sebastian Skrev:Hej Omega drenge

Min omega seamaster chrono fra 2001, er begyndt at tabe meget tid, så regner med det skal en tur til service og få det tjekket og renset.

Ville i fortrække en aut. Omega forhandler eller kan jeg som påtænkt aflevere det hos Bo Mølbak?

Mvh.
P. Sebastian.

PS. jeg plejer at bruge Klarlund, men synes det kan være en lidt dyr fornøjelse.
Jeg ville bruge Ivan, Svajtz.com. Nok den billigste i København.....
Svar
jeg har ikke fået det til service endnu, men vil da lige kigge på din anbefaling Claus.

P. Sebastian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)