Tillykke Danmark
#1
EUROPAMESTERE I HERREHÅNDBOLD 2008


İmage
Svar
#2
Ja, det er en super flot præstation. Jeg læste på børsen at Ulrik Wilbek selv mente at det var en sports præstation kun overgået af EM-vinderne i fodbold!

Tillykke!
Svar
#3
MortenKoch Skrev:Ja, det er en super flot præstation. Jeg læste på børsen at Ulrik Wilbek selv mente at det var en sports præstation kun overgået af EM-vinderne i fodbold!

Tillykke!
Det er jeg enig i Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
Ja, enig og "på tide" eftersom håndbold spillet blev "opfundet" i Danmark Icon_cool men en stor bedrift Icon_smil
Svar
#5
Er denne diskussion ikke en anelse Off Topic Icon_rolleyes

/Bjørn.
Svar
#6
bjorn_e58 Skrev:Er denne diskussion ikke en anelse Off Topic Icon_rolleyes

/Bjørn.

Jow - men du ved - Sport og Sex - kan man blande ind i hvad som helst - uden at det er forkert!

Personligt foretrækker jeg Sex! Icon_e_wink

vh Baun
Svar
#7
Baun Skrev:Sport og Sex - kan man blande ind i hvad som helst - uden at det er forkert!

Personligt foretrækker jeg Sex! Icon_e_wink

Sport finder jeg i hvert fald ikke interessant. Men er der ikke noget med, at det kun er James Bond, der kan blande Sex og ure?

/Bjørn.
Svar
#8
bjorn_e58 Skrev:
Baun Skrev:Sport og Sex - kan man blande ind i hvad som helst - uden at det er forkert!

Personligt foretrækker jeg Sex! Icon_e_wink

Sport finder jeg i hvert fald ikke interessant. Men er der ikke noget med, at det kun er James Bond, der kan blande Sex og ure?

/Bjørn.
OK så er det off topic. men jeg holder meget af sport og sex og kan givet også få blandet ure ind i det - så der er hr Bond ikke ene. "Skat er det ok vi kører på ½ time til, jeg sætter timeren på min valjoux 22? - det tager altid lidt længere tid når jeg ser håndbold finale samtidigt"??

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#9
hannover_dk Skrev:
bjorn_e58 Skrev:
Baun Skrev:Sport og Sex - kan man blande ind i hvad som helst - uden at det er forkert!

Personligt foretrækker jeg Sex! Icon_e_wink

Sport finder jeg i hvert fald ikke interessant. Men er der ikke noget med, at det kun er James Bond, der kan blande Sex og ure?

/Bjørn.
OK så er det off topic. men jeg holder meget af sport og sex og kan givet også få blandet ure ind i det - så der er hr Bond ikke ene. "Skat er det ok vi kører på ½ time til, jeg sætter timeren på min valjoux 22? - det tager altid lidt længere tid når jeg ser håndbold finale samtidigt"??

vh

Moderator, hvad er det min dybt seriøse tråd har udviklet sig til??

I ved godt hvad man siger om dem der SNAKKER meget om sex!!!??? Icon_e_wink
Svar
#10
Baun Skrev:Personligt foretrækker jeg Sex! Icon_e_wink

HØRT! Icon_cool
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: