Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Du skal have et fra før H-serien (2005). Altså en E-G serie. Mener det var der de gik fra malet til sandwich. Radiomir modellen kom i G-serien (2004) og findes kun med sandwich.
Så den findes med malet skive.
/Mads
•
Svar: 65
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Ved ikke, hvordan det er med værdifastheden på en 112, men det virker umiddelbart som om en pam 111 med sandwichskive lige nu ser ud til at holde prisen bedre end en 111 med malet skiver - eller er jeg helt skævt på den??
Henrik
•
Henrik Andersen Skrev:Ved ikke, hvordan det er med værdifastheden på en 112, men det virker umiddelbart som om en pam 111 med sandwichskive lige nu ser ud til at holde prisen bedre end en 111 med malet skiver - eller er jeg helt skævt på den??
Henrik
Det stemmer. Sandwich skiven er lidt mere populær. Men prisforskellen er nu ikke så stor. Måske 1000-1500 kr. Men det ligger jo til dels også i at man får et nyere ur. Så en kombination.
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg synes nu at den malede skive er flottere end sandwichskiven.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej
Jeg synes nu at den malede skive er flottere end sandwichskiven.
MVH Peter
Peter du er jo også til matskivede Rolex og andre vintage sager

Jeg er nu også mest til de malede skiver. Om 10-20 år er det dem samlerne går efter, da de til den tid vil være sjældne. Men de fleste køber jo ur i nu´et og derfor en smagssag hvad man vælger.
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har lige modtaget et Pam 2c, et flot og klassisk Panerai og dennegang tror jeg at det bliver en keeper, men det har jeg jo sagt før.
MVH Peter
•
Ja ja Peter lad os nu se. Den sang har vi hørt før

Lur mig om vi ikke ser den til salg hos Bjarne inden for en md. eller to

Men ellers en lækker klassisk model, og så med fast bagkasse som Historic modellerne i mine øjne SKAL have
/Mads
•