Vurdering
#1
Tænker på en lille gave til min søde kone, hvorfor jeg vil høre om nogen kan hjælpe med en forsigtig vurdering af et Rolex Datejust 16233, guld/stål med jubilelænke. Uret er 6 år gammelt og i rigtig flot stand.
Ser frem til at høre jeres bud

Henrik
Svar
#2
Hej

Den bliver nok svær uden billeder af det aktuelle ur.

MVH Peter
Svar
#3
En 16233 - som jo egentlig er et herreur - vil jeg mene ligger på 17.000-18.000 kr uden papirer i pæn stand. Et par tusind mere med papirer!!

Claus
Svar
#4
Tak for det Claus - er med på at det er et herreur på ca. 36 mm, men tænker at det passer fint til dameur i en moderne tid, hvor urene ikke må være for små (nu kommer Omegavintagedrengene efter mig!) regnede selv med 15-16, hvilket jeg har budt, så super at vi tænker nogenlunde det samme.

Henrik
Svar
#5
Nix - kommer ikke efter dig - damer kan let gå med 35 mm - så er hun til det, er det et fint valg. Nogen vil enda gerne op i 38 mm idag (min ene "svirgerdatter" f.eks ) så - det meste er muligt - men jeg ved mange godt vil have et eller andet som gør det lidt damet - en sten med - noget med lænken - bredde/farve - et eller andet der gør det ikke ser ud som om det ikke er deres fars aflagte Icon_e_smile

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: