Noooooob Spørgsmål PAM112
Skal altså lige være sikker.....

PAM112 fåes det ikke uden densersens dobbelskive...Det er Sq ette helt mig, men er vild med det meget spartanske skive layout
Svar
Jo det gør den da Icon_e_biggrin

Du skal bare have en fra en tidligere serie end hvad der er fremme nu. Jeg blev den lykkelige ejer af en 112'er for lidt over 2 uger siden, og her var jeg heldig at finde en med det gamle skive design med malet skive. Er ikke sikker på hvilke serier du skal gå efter, men min er en F-serie:

İmage
Svar
Du skal have et fra før H-serien (2005). Altså en E-G serie. Mener det var der de gik fra malet til sandwich. Radiomir modellen kom i G-serien (2004) og findes kun med sandwich.

Så den findes med malet skive.

/Mads
Svar
Ved ikke, hvordan det er med værdifastheden på en 112, men det virker umiddelbart som om en pam 111 med sandwichskive lige nu ser ud til at holde prisen bedre end en 111 med malet skiver - eller er jeg helt skævt på den??

Henrik
Svar
Henrik Andersen Skrev:Ved ikke, hvordan det er med værdifastheden på en 112, men det virker umiddelbart som om en pam 111 med sandwichskive lige nu ser ud til at holde prisen bedre end en 111 med malet skiver - eller er jeg helt skævt på den??

Henrik

Det stemmer. Sandwich skiven er lidt mere populær. Men prisforskellen er nu ikke så stor. Måske 1000-1500 kr. Men det ligger jo til dels også i at man får et nyere ur. Så en kombination.

/Mads
Svar
Hej

Jeg synes nu at den malede skive er flottere end sandwichskiven.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg synes nu at den malede skive er flottere end sandwichskiven.

MVH Peter

Peter du er jo også til matskivede Rolex og andre vintage sager Icon_e_wink Jeg er nu også mest til de malede skiver. Om 10-20 år er det dem samlerne går efter, da de til den tid vil være sjældne. Men de fleste køber jo ur i nu´et og derfor en smagssag hvad man vælger.

/Mads
Svar
Hej

Jeg har lige modtaget et Pam 2c, et flot og klassisk Panerai og dennegang tror jeg at det bliver en keeper, men det har jeg jo sagt før.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar
Ja ja Peter lad os nu se. Den sang har vi hørt før Icon_e_wink Lur mig om vi ikke ser den til salg hos Bjarne inden for en md. eller to Icon_e_wink Men ellers en lækker klassisk model, og så med fast bagkasse som Historic modellerne i mine øjne SKAL have Icon_cool

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)