Min sidste nye hjemmelavede rem.
#1
Ville bare lige vise et par billeder af min sidste rem, jeg har lavet til en Paneristi i Thailand. Remmen er 26/26 80/150 og til hans PAM 249.

İmage

İmage

İmage

Hvad synes I?

Torben

Ps. Hvad med en workshop engang her til vinter, hvor man kan udveksle sin viden om det at lave remme ???????????
Svar
#2
Hej Torben
For den da, du er blevet sej til det der!

FLOT!
Svar
#3
Jeg skal love for at der er gang i gør det selv-ånden.

Det er et meget flot resultat. Det kan du godt være stolt af.
Svar
#4
Super super nice!!! Icon_cool
Svar
#5
Der er superflot arbejde.

Meget imponerende Icon_cool

Thomas
Svar
#6
Absolut fremgang siden den første. Den er ved at være der. Øvelse gør mester Icon_e_wink

/Mads
Svar
#7
Ja nu ringer den _ flot
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
at syningerne på mine remme er syet i hånden og ikke på maskine. Mange der laver urremme, bruger en symaskine til at lave syningerne og her går for mig det hjemmelavede væk.

Det vil altid gøre, at man kan se at de ikke er fremstillet på maskine, men noget jeg bare mener giver remmen karakter.

Og tak for de pæne ord.

Torben
Svar
#9
Hej

Det ser flot rigtig flot ud, jeg kunne godt tænke mig at se hvordan en indbyrdes kamp mellem dig og Jens udmøntede sig, da i begge kan lave håndlavede remme, men det kunne jo være et emne til næste urmøde, for der bliver helt sikkert noget om hjemmelavede remme.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar
#10
Det er da topnice lavet det der!

Den ser virkelig fed ud. Selv uden at have et Panerai kunne det være sjovt at have mulighed for at kunne lave den slags, sådan en rem må også kunne klæde fx et SINN U2...

Et spørgsmål; hvor har du købt det værktøj du bruger, og hvad skal man regne med det koster 'at komme i gang'?

mvh lars u
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)