Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Den er rigtig flot Jens. Glæder mig til at se om du består "svendeprøven" og får "strikket" en PAV style strap til mit Mare Nostrum

Jeg tror der er basis for noget stort. Jeg glæder mig bestemt...
/Mads
•
Svar: 278
Tråde: 43
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Mads Gjødesen Skrev:Den er rigtig flot Jens. Glæder mig til at se om du består "svendeprøven" og får "strikket" en PAV style strap til mit Mare Nostrum
Jeg tror der er basis for noget stort. Jeg glæder mig bestemt...
/Mads
Et forsøg skal der da gøres da jeg har lovet dig det tidligere..
Stort... hmm næppe større end 22 mm hvis jeg husker korrekt
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
jjs Skrev:Speedy Skrev:Nu faldt 10 øren for mig, har gårt og tænkt over hvordan du "bare lige" kunne lave sådan et flot stykke læderarbejde
Men pludselig gik det op for mig at det er dig Jens, og så forstår jeg det alligevel lidt bedre, du er jo mindst "semipro" som de siger i reklamerne!
Jeg hører at du ikke har Seikoen mere, som du købte af mig!
Men det er altså en fornøjelse at se så flot arbejde.
JA Seikoén er veget for de lidt tungere "drenge" i klassen om man kan sige det
Men jeg takker for roserne,men semipro... det er slet ikke så svært at lave hvis man vil prøve selv.
I fald der kommer et urmøde mere i Horsens viser jeg gerne lidt fremgangs måde frem.
Kunne være der var basis for en decideret "syklub" 
Mht. lidt tungere drenge, så tror jeg godt at jeg kan regne ud at der er gårt endnu mere vintage Rolex i den, det lyder spændende hvis det er tilfældet!
Jeg vil gerne være med i "syklubben" og glæder mig allerede til undervisning i Horsens til foråret!
•
Jamen så kan det være at Syklubben "Nål og Tråd"/ "Av min finger" holder stiftende generalforsamling i Horsens
Ingen problemer i at vise lidt frem i arbejdsgang der.
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Det lyder rigtig spændende, det ser jeg frem til!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg glæder mig til generalforsamlingen, jeg gætter på at Jens skal være formand og Speedy næstformand, for så mangler vi jo kun tre til en bestyrelse.
MVH Peter
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hvad blev det forresten til med den "kom sammen" hos dig Peter? Den har vist længe været under opsejling uden at blive søsat. Det kunne jo passende være startskuddet til den nye "strikkeklub"

Jeg stemmer også for Jens og Speedy i bestyrelsen. Bliver der så udflugt til Hirsch og andre rem-fabrikanter?
/Mads
•
Svar: 524
Tråde: 50
@jjs
Hvad er det for et spænde du har på der? Det er virkelig lækkert!
•
Larzovic Skrev:@jjs
Hvad er det for et spænde du har på der? Det er virkelig lækkert!
Det er et fra Strap Culture..
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.strapculture.com">www.strapculture.com</a><!-- w -->
•