Så er den på armen ...............
#1
Så er den på armen Icon_e_biggrin Et hurtigt billed Icon_e_wink

İmage

İmage
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar
#2
Intet mindre end lækkert Icon_e_biggrin

Tillykke
Svar
#3
Også et tillykke herfra - virkelig lækkert ur.
Svar
#4
Hej TR

Tillykke med uret (116509)

Et af de flotteste Rolex modeller

Hvad er historien bag dit køb?

Hvor har du købt det og hvorfor et Daytona?

Hilsen

Lars
Rolex Daytona 116506
Svar
#5
Hej

Tillykke med dit nye ur, hvidguld med spændende skive, til Blue hvad skal vi bruge de links til, jeg kan ikke se hvad de har med TR-DK nye ur at gøre.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
#6
peter Skrev:til Blue hvad skal vi bruge de links til, jeg kan ikke se hvad de har med TR-DK nye ur at gøre.

MVH Peter Icon_e_surprised
Er det ikke bare Blue´s signatur, lige som andre har et citat.
Som jeg ser det er det bare et link til nogle billeder som Blue selv har taget, og gerne vil vise frem. Super billeder, Blue.
Og for at vende tilbage til noget relavant, så er det da bare et fedt ur TR-DK Icon_cool

Kim T
Svar
#7
Jep det er nok bare Blue´s signatur - jeg ville nok lige tilføje et Og se i øvrigt billeder af mine ure i div. katagorier over linkene, så var alle med - og det er da flotte billeder bestemt

Ja flot Daytona Torben - jeg skulle lige bruge lidt tid til at overveje om skivefarven begrænsede den i forhold til tøjet, men er blevet enig med mig selv om at den er helt fin
Jeg kan forstå kassen er hvidguld - hvad med lænken - stål - eller fås den også i en eller anden hvidguld/hvidguld komnbination?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
hannover_dk Skrev:Jeg kan forstå kassen er hvidguld - hvad med lænken - stål - eller fås den også i en eller anden hvidguld/hvidguld komnbination?

vh

Det er hvidguld det hele Icon_e_wink Vejer over 200g - så man kan godt mærke man har det på armen Icon_e_wink
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar
#9
Rent visuelt kan man så se forskel på en daytona i hvidguld og en i stål/stål med den skive som du har valgt? Jeg kunne forestille mig at det i hvidguld vejer mere, men ellers har jeg svært ved at se den store forskel. Er det bare mig der er helt væk eller....

Mvh. Frede

Ps. er slet ikke misundelig på det pisse lækre ur du har erhvervet dig:-)
Ethvert Rolex klarer en bumsetur i alperne
Svar
#10
Lynetten er anderledes på WG. Derudover leveres skiven kun på WG versionen.

Morgan
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)